استفاده از شمع برای کاهش تهوع صبحگاهی کیت مدیلتون +عکس : استفاده از شمع برای ...



استفاده از شمع برای کاهش تهوع صبحگاهی کیت مدیلتون +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "کیت میدلتون" که این روزها بازهم حال چندان مساعدی ندارد از نوعی شمع استفاده میکند تا تهوع صبحگاهی اش را از بین ببرد.

برنامه غذایی برای کاهش وزن , استفاده از اینترنت کامپیوتر برای موبایل , برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

این نوع شمع از یک روغن گیاهی نایاب که در افریقای جنوبی میروید ساخته شده است. گفته میشود روشن کردن این شمع به مدت 2 تا 4 ساعت در روز به بهبود علائم بیماری از جمله تهوع صبحگاهی کمک میکند.
"کیت میدلتون" به قدری از تهوع رنج میبرد که دسامبر سال گذشته چند روزی را در بیمارستان بستری شد. شنیده میشود که او از این نوع شمع در منزلش در کاخ کینگستون استفاده میکند.
به گفته پزشکان عطر اسانس قوی این شمع باعث بهتر شدن حال او شده است .از این گیاه در افریقای جنوبی برای درمان بیماریهای گوارشی استفاده میشود.
"کیت میدلتون" از ابتدای بارداری اش از تهوع رنج میبرد به طوریکه به درمانهای طبیعی پرداخت و گفته میشود خانواده سلطنتی از راه کارهایی مثل استفاده از بیسکویت زنجبیلی و کباب بوقلمون وسس انجیر برای بهبودی وی استفاده کرده اند
بهتر است بدانید این نوع شمع هنوز رسما وارد بازارهای انگلیس نشده است اما قرار است به زودی و به قیمت 39.5 پوند برای هر عدد وارد بازار شود..../pardad.ir


ویدیو : استفاده از شمع برای کاهش تهوع صبحگاهی کیت مدیلتون +عکس