اخراج به دلیل نجات یك مغروق : اخراج به دلیل نجات یك مغروق  یك نجات غریق به ...



اخراج به دلیل نجات یك مغروق

 یك نجات غریق به دلیل نجات جان مردی كه در حال غرق شدن در سواحل فلوریدا بود توسط كارفرمایش اخراج شد.

 

دلیل اخراج رونالدینیو از فیفا , دلیل افزایش قیمت دلار , نجات رایانه

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، توماس لوپز 21 ساله  نجات غریق یكی از سواحل فلوریدا در آمریكا مردی كه در حال غرق شدن بود را خارج از حوزه استحفاظی اش از مرگ مسلم نجات داد اما توسط كارفرمایش از كار اخراج شد. كارفرما مدعی است كه نجات یك مغروق خارج از حوزه استحفاظی توماس نشانه فقدان مسئولیت اوست.

این نجات غریق ساحل هالاندال بیچ فلوریدا پس از نجات جان یك مرد كه در حال غرق شدن بود، حكم اخراجش را دریافت كرد. دلیل اخراح جوان بسیار ساده بود: نجات مغروق خارج از حوزه استحفاظی توماس رخ داده بود. در واقع، از نظر كارفرما نجات جان این مرد جزو وظایف توماس نبوده است.

توماس لوپز برای شركت خصوصی جف الیس و شركا كار می كند. در قرارداد او نوشته شده است كه به او فقط برای حفاظت از یك بخش از ساحل دستمزد داده می شود. سخنگوی این شركت در بیانیه ای اعلام كرده است: ترك این بخش از ساحل توسط توماس به هر دلیلی كه باشد نشاندهنده فقدان مسئولیت اوست.

وظیفه یك نجات غریق نجات انسان ها است. آیا می توان با خونسردی شاهد غرق شدن یك انسان بود و نسبت به فریادهای درخواست كمك او بی تفاوت ماند، چون كه در قرارداد نوشته شده است فقط باید مغروقین این بخش از ساحل را نجات بدهی؟ در هر حال اگر توماس جوان شغلش را از دست داد در عوض وجدانش راحت است كه جان انسانی را نجات داده و خود را در چارچوب مقررات خشك  محبوس نكرده است/جام جم آنلاین


ویدیو : اخراج به دلیل نجات یك مغروق