اجرای فروش فوق العاده آجیل و خشكبار در آستانه نوروز :         رییس اتحادیه ...



 

 

فروش آجیل , سایت فروش بلیت اتوبوس نوروز 96 , فروش آنلاین آجیل حاج جلیل تواضع

 

 

رییس اتحادیه کشوری آجیل و خشکبار از اجرای فروش فوق العاده آجیل و خشكبار برای دومین بار در سطح کشور در آستانه نوروز خبر داد و گفت: پیگیری تخلفات از جمله مزیت های فروش فوق العاده آجیل و خشكبار است.

علیرضا ارزانی ممقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح كرد: این اتحادیه در بحث نظارت ها اقدامات خوبی را در ایام نوروز برای جلوگیری از عرضه محصولات بی کیفیت انجام خواهد داد.

رییس اتحادیه آجیل و خشكبار مشهد از عرضه محصولات با كیفیت در دو نمایشگاه بهاره مشهد خبر داد و تاكید كرد: در آستانه نوروز به طور جد از عرضه محصولات خشكبار با كیفیت پایین جلوگیری خواهیم كرد.

وی تصریح كرد: برای اولین بار در نمایشگاه عرضه بهاره به بسته بندی محصولات توجه ویژه ای شده و این قول را به شهروندان می دهیم كه محصولات ۱۰۰ درصد با كیفیت عرضه شود.

او در ادامه یادآور شد: با توجه به افزایش نسبی قیمت ها در برخی از اقلام به دلیل صادراتی بودن محصولات، سعی شده است كه كیفیت محصولات به طور مداوم كنترل شود.

ارزانی ممقانی تصریح كرد: همچنین امسال برای اولین بار از افراد خوشنام صنف به عنوان بازرسان افتخاری در امر كنترل واحدهای صنفی استفاده خواهیم كرد..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : اجرای فروش فوق العاده آجیل و خشكبار در آستانه نوروز