آموزش الفبا قبل از مدرسه، درست یا غلط؟ : یادگیری الفبا سبب می شود کودک از ابتدای ...


یادگیری الفبا سبب می شود کودک از ابتدای دوران مدرسه، از بیشتر بچه‌ها جلوتر باشد و از کلاس و درس زده شود و حتی ممکن است به عنوان دانش‌آموز ناآرام و نامنضبط شناخته شود. وب سایت نی نی بان: این سنین، دوران بازی و جست و خیز بچه هاست، کودک را از درس خسته نکنید.

آموزش الفبا قبل از مدرسه، درست یا غلط؟

آموزش جذب زنان با حرف زدن درست , آموزش درست کردن apple id , آموزش درست کردن پنکیک

یادگیری الفبا سبب می شود کودک از ابتدای دوران مدرسه، از بیشتر بچه‌ها جلوتر باشد و از کلاس و درس زده شود و حتی ممکن است به عنوان دانش‌آموز ناآرام و نامنضبط شناخته شود. چرا که به دلیل تکراری بودن مطالب خود را با حرف زدن یا شوخی کردن با دوستانش سرگرم می کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



7 خطری که جنین را تهدید می کند

آموزش درست کردن فرنی , آموزش درست کردن برنج , آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی

دوران بارداری یکی از بهترین مراحل زندگی یک زن است. وقتی که زن باردار می شود، اطرافیان برای سلامت مادر و جنین نصیحت های زیادی می کنند واو را از کار هایی که مضراست بر حذر می دارند .پزشکان نیز به زنان بار دار توصیه می کنند تا از مصرف مشروبات الکلی ،استعمال دخانیات و مصرف لبنیات پاستوریزه نشده بپرهیزند.زیرا هر سه مورد پیامد های جدی برای جنین دارد.علاوه بر آن موارد دیگری نیز وجود داردکه می تواند به جنین ضرر برساند. در این مطلب به برخی از این موارد پرداخته شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



9 خوردنی اساسی برای افزایش هوش بچه

آموزش درست کردن سرکه سیب , آموزش الفبا , آموزش حروف الفبا

مغز نیز مانند هر ارگان دیگری مواد مغذی موجود در غذاها را جذب می کند. در این میان از برخی غذاها به عنوان «غذاهای مغز» یاد می شود که ۹ نوع از آنها در اینجا معرفی شده اند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



سرماخوردگی کودک، کدام سرفه ها را جدی بگیریم؟

آموزش درست کردن دستبند با مهره , آموزش درست کردن کیک عسل با زنجبیل , آموزش درست کردن فلافل

اگرچه در پایان زمستان هستیم ولی سرما خوردگی و سرفه همچنان  بیداد می‌کند. شاید هم کودک شما هنوز از سرفه سرماخوردگیِ چند هفته‌پیش رنج می‌برد و نگرانید که چرا خوب نمی‌شود. در این مطلب انواع سرفه‌ های کودکان که باید جدی گرفته شوند را برایتان توضیح می‌دهیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



برای تربیت فرزندان زمان بیشتری بگذارید
 
نحوه آموزش نوشتن حروف الفبا به بچه‌های مهد کودک , آموزش درست کردن حلوا , آموزش درست کردن پاپیون

کودکان امروزی بومیان دیجیتال هستند و والدین به عنوان مهاجرین به این عصر جدید محسوب می شوند و مسئولیت والدین در برابر تربیت درست فرزندان افزایش پیدا کرده است و باید والدین برای فرزندان وقت هم کیفی و هم کمی بگذارند تا آسیب کمتری فرزندان ببینند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : آموزش الفبا قبل از مدرسه، درست یا غلط؟