آلبوم رنگی از پاریس صد سال پیش : ما همواره عادت داریم که تصاویر قدیمی را به ...


ما همواره عادت داریم که تصاویر قدیمی را به طور سیاه و سفید ببینیم، در غیر این صورت ممکن است به قدیمی بودن آن ها شک کنیم. اما دیدن تصاویر رنگی قدیمی خود جذابیت خاصی دارد. وب‌سایت ارک توریسم: ما همواره عادت داریم که تصاویر قدیمی را به طور سیاه و سفید ببینیم، در غیر این صورت ممکن است به قدیمی بودن آن ها شک کنیم. اما دیدن تصاویر رنگی قدیمی خود جذابیت خاصی دارد.

در سال ۱۹۰۴، با ساخته شدن شیشه های اتوکروم توسط برادران لومیر، عکاسی رنگی واقعیت عملی پیدا کرد که در آن زمان بسیار مورد استقبال واقع شد. برادران لومیر کارخانه ‌ای برای تولید شیشه‌ های اتوکروم تاسیس کردند که تا زمان کشف روش های جدید تهیه عکس‌ های رنگی، نیاز عکاسان را تامین می‌‌کرد.

رنگی رنگی , لنز رنگی , پاریس

یک بانکدار فرانسوی به نام "آلبر کان” از عکس های سیاه و سفید خسته شده و تصمیم گرفت فکری به آن بکند. وی در سال ۱۹۰۹، پنج سال پس از کشف دوربین اتوکروم، به چهار عکاس ماموریت داد که با دوربین های خود سراسر دنیا را گشته و با استفاده از دوربین های اتوکروم، هرآنچه را که می بینند به صورت رنگی ثبت و ضبط کنند.

آلبر کان با این پروژه نام خود را همواره زنده نگه داشت. لازم به ذکر است که در سال ۱۹۲۹ این بانکدار فرانسوی در پی سقوط بازار سهام تمام دارایی خود را از دست داد. در سال ۱۹۴۰ اندکی پس از آن که رژیم آلمان نازی زادگاه وی، فرانسه، را به اشغال خود درآورد، آلبر کان در فقر کامل، چشم از جهان فروبست.

دانلود آلبوم , دانلود آلبوم حامد همایون , عکس رنگی رحم بدون درد تحت بیهوشی

یکی از شهرهای معروفی که در لیست پروژه آلبر کان قرار گرفت، شهر پاریس بود. لئون گیمپل (Leon Gimpel)، استفانی پَسِت (Stephany Passet)، جورج شوالیر (George Chevalier) و آگوسته لئون (Aguste Leon) در سال ۱۹۱۴ کار خود را آغاز کردند. تصاویر آن ها نشان می دهد که زندگی روزمره و شلوغ پاریس بسیار رنگارنگ تر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم.

پاریس یکی از شناخته شده ترین مقاصد گردشگری است که بیشتر ما بدون آنکه دیده باشیم، آن را می شناسیم و آرزوی سفر به شهری که همواره در فیلم ها و عکس ها دیده ایم را دل می پرورانیم.

این شهر زیبا با چنین محبوبیتی که دارد همواره توجه همه را به سوی خود جلب کرده است، چه در گذشته و چه در حال حاضر. تنها چیزی که تغییر کرده، چشم اندازهای قدیمی پاریس است. ساختمان های قدیمی جای خود را به برج های مدرن داده اند اما هنوز هم شهر پاریس لقب عروس شهرهای جهان را حفظ کرده است.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به شهر پاریس علاقه زیادی دارید، بد نیست که با ما همراه شوید تا سفری داشته باشیم به پاریس صد سال پیش. پاریسی که سرشار از رنگ و پرجنب و جوش بوده و دلیل محبوبیت خود را یک بار دیگر در قالب تصاویر به نمایش می گذارد.

آلبوم سی سالگی , آلبوم جدید محسن چاوشی , مداد رنگی

هزینه عکس رنگی از رحم , دانلود آلبوم سیامک عباسی , آلبوم جدید احسان خواجه امیری

فال هفته رنگی رنگی , آلبوم جدید چاوشی , آلبوم جدید

فول آلبوم احسان خواجه امیری , دانلود آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری , پرینت رنگی

فروشگاه کادو رنگی , دانلود آلبوم محسن چاوشی , لنز طبی رنگی

سایت رنگی رنگی , کاغذ رنگی , دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی

دانلود فول آلبوم حبیب , آلبوم جدید شجریان , دانلود آلبوم دیده بیدار

آلبوم احسان خواجه امیری , آلبوم کاغذ دیواری , آلبوم محسن چاوشی

جوجه رنگی , آلبوم جدید محسن یگانه , فول آلبوم مرتضی پاشایی

دانلود آلبوم احسان خواجه امیری سی سالگی , فال هفتگی رنگی رنگی , عکس رنگی

آلبوم آنپلاگد سیروان خسروی , پاریس هیلتون , نقاشی با مداد رنگی

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی , دانلود فول آلبوم امید حاجیلی , طالع بینی رنگی رنگی

کاردستی با کاغذ رنگی , لنز رنگی چشم , آلبوم سیروان خسروی

آلبوم جدید چاووشی , آلبوم محسن یگانه , آلبوم تگرگ

فال رنگی رنگی , خرید لنز رنگی , آلبوم خواجه امیری

آلبوم تصویری آنپلاگد اثر سیروان خسروی , آلبوم ناگفته حافظ ناظری , آلبوم رضا صادقی

نمایشگاه خودرو پاریس , تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید آنلاین , تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی


ویدیو : آلبوم رنگی از پاریس صد سال پیش