گلایه فرمانده نیروی انتظامی از صدا و سیما/آزاده نامداری از سوی ناجا ممنوع التصویر نشده است :



تصاویر لورفته از مجری زن چادری سیما که باعث شد وی ممنوع التصویر ش , آزاده نامداری , نیروی انتظامی

گلایه فرمانده نیروی انتظامی از صدا و سیما

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خانم آزاده نامداری از سوی ناجا ممنوع التصویر نشده است گفت: صدا و سیما هر موقع می خواهد کسی را تحت فشار قرار دهد، پای نیروی انتظامی را وسط می کشد.

به گزارش ایرنا سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر دوشنبه در دیدار با مدیران رسانه ملی و تعدادی از عوامل مجموعه تلویزیونی ماتادور با اشاره به فیلم مستند «خانمی که شما باشید» به کارگردانی «آزاده نامداری» افزود: این مستند بسیار خوب بود و صدا و سیما قبل از پخش آن در نامه ای به نیروی انتظامی درخواست کرده بود خانم نامداری در این مستند ظاهر شود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: در پاسخ به نامه صدا و سیما اعلام کردم در جایگاهی قرار ندارم که کسی را ممنوع التصویر کنم.

احمدی مقدم افزود: صدا و سیما هر موقع می خواهد کسی را تحت فشار قرار دهد پای ناجا را به میان می کشد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه تلویزیونی ماتادور اشاره کرد و گفت: در این مجموعه صحنه های اکشن بسیار هنرمندانه تولید شد اما آنچه در این مجموعه تلویزیونی ارایه شد توانایی عمومی آحاد پلیس کشور نبود زیرا توانمندی های این نیرو بسیار فراتر از این است.

وی اظهار داشت: بسیار کم اتفاق می افتد که تروریست ها در عملیات های خود به این اندازه از موبایل استفاده کنند زیرا با پیشرفت فناورهای نوین آنها به راحتی به دام می افتند.

احمدی مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی قاطع و دارای رافت و رحمت است گفت: ذهنیت مردم از پلیس باعث تسهیل در امور می شود بنابراین نباید اجازه دهیم تعادل ها بر هم بخورد و این مساله باید از سوی رسانه ملی نهادینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه ها به دلیل گزارش ها و فضاسازی های صورت گرفته در حادثه تروریستی اخیر در سراوان قدردانی کرد و گفت: واکنش مردم بویژه خانواده شهدا بسیار جالب بود و به مردم و کشور خود به خاطر این نقطه نظرات افتخار می کنم.

وی به نقش رسانه در حوادث مهم تاریخی از جمله عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: اگر پیام رسانی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود، پیام ها و الگوهای واقعه کربلا ماندگار نمی شد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: هنرمندان می توانند در تهیه فیلم های پلیسی ایده هایی را از نیروی انتظامی بدون آنکه موجب رعب و وحشت در میان مردم شود دریافت کنند.

احمدی مقدم با بیان اینکه پرونده های موجود در نیروی انتظامی به دلیل موضوعات اجتماعی و بومی بودن برای تهیه فیلم ها و سریال های تلویزیونی و سینمایی بسیار مفید است، به تهیه کنندگان و فیلم سازان توصیه کرد این پرونده ها را دست مایه کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به انتقاد برخی مسئولان رادیو درباره بی تمایلی نیروی انتظامی برای همکاری با این رسانه افزود: ظرفیت های رادیو زیاد است و این رسانه مخاطبان خاص خود را دارد.

/ایرنا

 


ویدیو : گلایه فرمانده نیروی انتظامی از صدا و سیما/آزاده نامداری از سوی ناجا ممنوع التصویر نشده است