کودکان تشنه یادگیری چشم به یاری شما دارند : بچه‌های محروم تحت حمایت جمعیت امام ...


بچه‌های محروم تحت حمایت جمعیت امام علی(ع)، بیشتر متولدین دهه 70 و 80 هستند. بچه‌هایی که برخلاف سایر هم‌نسلانشان نه تنها از تکنولوژی روز که از کل زندگی عقب مانده‌اند


مجله ایده آل:  بچه‌های محروم تحت حمایت جمعیت امام علی(ع)، بیشتر متولدین دهه 70 و 80 هستند. بچه‌هایی که برخلاف سایر هم‌نسلانشان نه تنها از تکنولوژی روز که از کل زندگی عقب مانده‌اند. دلیلش هم ساده است. خانواده‌هایی که با زحمت خرج سیر کردن شکم بچه‌ها را درمی‌آورند چطور می‌توانند با دادن امکانات آینده بچه‌ها را بهتر کنند؟ شاید خانواده‌هایشان این توان را نداشته باشند اما ممکن است خیلی از دوستان و آشنایان ما یا حتی خودمان بتوانیم برایشان کاری کنیم. یکی ازمواردی که می‌تواند زندگی این بچه‌ها را زیر و رو کندکامپیوتر است. اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توانید دریچه جدیدی را به روی این بچه‌ها باز کنید با ما همراه شوید.

اختلالات یادگیری در کودکان , یادگیری کودکان , نوازشگری در کودکان اختلال یادگیری  

این خانه را تجهیز کنید

بیشتر خواننده‌های ایده‌آل با فعالیت‌های خانه‌های جمعیت امام علی (ع) آشنا هستند. خانه هنر، خانه علم، خانه ایرانی و... همگی تحت نظر جمعیت مشغول رسیدگی به مشکلات مربوط به خانواده‌های محرومند و تمرکز اصلی‌شان روی فرزندان این خانواده‌هاست. طرح تازه‌ای که برای مددجویان تحت پوشش درنظر گرفته شده، تجهیز سایت خانه ایرانی است. طرحی که برای حمایت بیشتر از آن قرار است جشنی هم برگزار شود. دهم اسفند، یعنی 20 روز مانده به عید قرار است این جشن برگزار شود تا با شروع سال جدید دنیای جدیدی به بچه‌ها هدیه شود.

 ماهی و ماهیگیری در کنار هم


حتما ضرب‌المثل معروف را شنیده‌اید که می‌گوید به جای اینکه به فرد گرسنه ماهی بدهید به او ماهیگیری را  بیاموزید. جمعیت امام علی (ع) هم قرار نیست رایانه‌ها را بدون آموزش به بچه‌ها بدهد، بلکه قرار است تمام اقدامات لازم برای آموزش استفاده از این وسیله انجام شود تا بچه‌ها به مرور زمان و با یاری مددرسانان آموزش‌های لازم را یاد بگیرند. کسی چه می‌داند، شاید فردا که بزرگ‌تر شدند، بتوانند از همین طریق درآمدزایی کنند. شاید آنها دانشجویان رشته کامپیوتر فردا باشند یا شاید هم از طریق یادگیری معلومات تازه راه زندگی‌شان به کل عوض شود. کاری که ما می‌توانیم برایشان انجام دهیم شاید ساده به‌نظر برسد اما واقعیت این است که با همین کمک‌های کوچک آینده بچه‌های زیادی تغییر خواهد کرد.

چطور می‌توانیم کمک کنیم؟

قیمت کامپیوتر و لپ‌تاپ روزبه‌روز گران‌تر می‌شود به همین دلیل جمعیت امام علی(ع) تصمیم بر آن گرفته كه داوطلبان كمك به تجهیز سایت به صورت گروهی هر گروه اقدام به خرید یك قطعه از كامپیوترهای اهدایی كنند. خوب است سری به این سایت بزنید. در این آدرس اینترنتی شما می‌توانید فهرست اقلام موردنیاز برای تجهیز سایت خانه ایرانی را ببینید و تعداد و نوع قطعاتی که می‌توانید هدیه دهید یا هزینه آن را به صورت گروهی بپردازید، اعلام کنید. البته باید در این سایت ثبت‌نام كنید. تمامی دوستانی كه با اهدای كمك‌های نقدی هر چند اندك سعی در تجهیز سایت كامپیوتری خواهند داشت در جشن افتتاحیه این سایت دعوت شده و از آنها تقدیر خواهد شد.

http://jeana.blogfa.com/page/ehda

این بار قصد داریم با یاری شما عزیزان برای کودکان کار  و محروم تهران محیطی فراهم کنیم تا این کودکان هم در مورد کامپیوتر بدانند و همانند دوران کودکی خودمان یا فرزندانمان با کامپیوتر بازی کنند و دری جدید به رویشان باز شود که از سایر همسن و سال هایشان عقب نمانند و باز هم همچون گذشته نیازمند یاری شما مهربانان و همراهان همیشگی هستیم تا شاید بتوانیم مرهمی باشیم برای دل دردمند کودکان محروم شهرمان. از این رو فهرستی از اقلام مورد نیاز سایت کامپیوتر خانه ایرانی مولوی را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

بازی کردن کودکان و یادگیری مهارت های زندگی , یادگیری موسیقی در کودکان , از چه سنی کودکان نیاز به مکمل های غذایی دارند

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی 23051110 می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.


ویدیو : کودکان تشنه یادگیری چشم به یاری شما دارند