کارگردان دنباله فیلم Sicario مشخص شد : امروز کارگردان دنباله فیلم سینمایی موفق ...


امروز کارگردان دنباله فیلم سینمایی موفق «سیکاریو» (Sicario) مشخص شد و قرار است تمرکز اصلی این فیلم سینمایی بر روی شخصیتی باشد که نقشش را بنیسیو دل تورو بازی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید. وب‌سایت زومجی: امروز کارگردان دنباله فیلم سینمایی موفق «سیکاریو» (Sicario) مشخص شد و قرار است تمرکز اصلی این فیلم سینمایی بر روی شخصیتی باشد که نقشش را بنیسیو دل تورو بازی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

کارگردان فیلم بارکد , کارگردان فیلم دختر , کارگردان فیلم امکان مینا

فیلم سینمایی «سیکاریو» در ژانر جنایی هیجان انگیز به کارگردانی دنی ویلنو تا زمان اکران سر و صدای زیادی به پا نکرد اما پس از اکران به یکی از بهترین فیلم‌ها از نظر منتقدین در سال ۲۰۱۵ تبدیل شد. این فیلم که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد داستان «کیت میسر» با بازی امیلی بلانت، یک مامور اف بی آی، را روایت کرد که در کنار همکارش «رجی وین» با بازی دنیل کالویا تحت فرمان «مت گریور» با بازی جاش برولین بود. این گروه وظیفه داشتند رهبر یک کارتل مواد مخدر مکزیکی را شکست دهند، «میسر» و تیمش سریعا خود را در جنگ مواد مخدر در شهر خوارز دیدند.

در کنار دیگر موفقیت‌ها، «سیکاریو» چندین نامزدی اسکار دریافت و در نتیجه کمپانی لاینزگیت ساخت دنباله این فیلم را تایید کرد. دنباله «سیکاریو»، «سولدادو» (Soldado) نام دارد (کلمه اسپانیای به معنای سرباز) و قرار است درباره همکار «مت» با بازی بنیسیو دل تورو باشد. با وجود اینکه خیلی‌ها امیدوار بودند ویلنو برای کارگردانی دنباله فیلم بازگردد، به نظر می‌رسد برنامه کاری شلوغش وی را از این پروژه دور کرده است.

پس از جدایی ویلنو، جرمی سالنیر به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کارگردانی «سولدادو» تبدیل شد اما نتوانست با برنامه ریزی ساخت فیلم هماهنگ شود. حالا جدیدترین گزارشات هالیوود ریپورتر خبر از مذاکرات استفانو سولیما با استودیو برای ساخت دنباله‌ای بر اساس فیلمنامه تیلور شریدان که نویسنده «سیکاریو» نیز بوده، می‌دهد.

سولیما فیلم‌های خوب زیادی در ژانر هیجان انگیز جنایی ساخته است و بهترین کارش مینی سریال ایتالیایی «گومورا» (Gomorrah) است. اضافه بر تغییر کارگردان، تصمیم امیلی بلانت برای حضور در نقش «مری پاپینز» در دنباله فیلم «بازگشت مری پاپینز» (Mary Poppins Returns) او را برای این فیلم از دسترس خارج کرد و بنیسیو دل تورو و جاش برولین در نقش اصلی فیلم حضور پیدا خواهند کرد.

این اتفاقات، به خصوص در زمینه تغییر کارگردان هواداران را نگران کرده است. با این حال، سولیما تجربه زیادی در زمینه جنایی هیجان انگیز دارد و می‌تواند داستان فیلم را به خوبی پیش ببرد و یک تجربه قدرتمند سینمایی به هواداران تقدیم کند. حالا که فیلم قرار است تمرکز خود را بر روی الخاندرو قرار دهد که گذشته‌ای تیره و تاریک دارد قرار دهد، احتمالا لحن «سولدادو» نسبت به «سیکاریو» متفاوت خواهد بود.


ویدیو : کارگردان دنباله فیلم Sicario مشخص شد