چهارپایه منحصر به فرد هوشمند + تصاویر : صندلی VRgo برای ناوبری هندزفری واقعیت ...



صندلی VRgo برای ناوبری هندزفری واقعیت مجازی است که به عنوان چهار پایه ای هوشمند و منحصر به فرد معرفی شده است.

هدست‌های پیشرفته و محتویات جدید، وعده‌ی دنیای مجازی جذابی را داده است، اما کنترل حرکات در حین حضور در این دنیا بخش مهمی از پازل واقعیت مجازی است. درحالیکه کنترلرهای دستی ابزارهای مفیدی به شمار می‌روند، شرکتی یک رویکرد جدید را ارائه داده است. VRgoیک دستگاه ورودی جدید به شمار می‌رود که کاربر را از طریق تنظیمات واقعیت مجازی حرکت می‌دهد.

تصاویر ساعت هوشمند گوگل , مجهزترین عینک هوشمند تصاویر , کارت ملی هوشمند

با سنسورهای سفارشی و بلوتوث 4.0، صندلی VRgo یک چارپایه‌ی منحنی‌ست که بیشتر شبیه به یک جوی استیک مجازی برای بازی VR بکار می‌رود، با هر بازی از طریق یک کیبورد یا ورودی جوی‌پد ارتباط برقرار می‌نماید. تولیدکنندگان این صندلی اعلام کرده‌اند این صندلی برای گرفتن حرکاات طبیعی بدن و تفسیر آنها به حرکات مجازی طراحی شده است.

ثبت نام کارت ملی هوشمند , خانه هوشمند , ساعت هوشمند

به این ترتیب برای مثال خم شدن به سمت جلو، کاراکتر بازی را به همین سمت حرکت می‌دهد. همین ویژگی برای جهت‌های دیگر نیز اعمال شده و بر روی این صندلی می‌تواند چرخش کامل 360 درجه‌ای داشت. چرخش به سمت چپ و راست، تیراندازی به سمت دشمن تفسیر می‌شود. تولیدکنندگان VRgo امیدوارند این دستگاه بتواند به حل یکی از مشکلات قابل توجه‌ی VR، مشکل حرکتی، کمک نماید. VRgo دارای محدوده‌ی انالوگ است به این ترتیب با خمیدگی بیشتر کاراکتر بازی سریع‌تر در جهت مورد نظر حرکت می‌کند.

پیگیری کارت ملی هوشمند , تصاویر زیبا , سیب طلایی هوشمند

این چهارپایه هوشمند با وزن چهار کیلوگرم و اندازه نه چندان بزرگتر از یک صندلی اداری، به صورت فشرده و قابل حمل طراحی شده است. این صندلی توسط پورت micro USB شارژ شده و همچنین‌ می‌تواند به صورت وایرلس عمل کند و باتری آن نیز طبق گزارش‌ها پنج ساعت عمر می‌نماید.

VRgo همچنین می‌تواند به عنوان یک فضای نگهداری برای هدست، کابل‌ها، هدفون‌ها و هر شی دیگری به کار رود. کمپین کیک استارتر برای این دستگاه از سوم نوامبر آغاز شده و تولیدکنندگان در حال جمع‌اوری بودجه‌ی لازم برای تولید انبوه این صندلی واقعیت مجازی هستند.

تصاویر , کارت هوشمند ملی , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

 

کارت هوشمند , تصاویر عاشقانه , ثبت نام کارت هوشمند ملی

 

سامانه کارت ملی هوشمند , شهر هوشمند , تصاویر خنده دار

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : چهارپایه منحصر به فرد هوشمند + تصاویر