پیش بینی جالب گلزن‌های دربی :    اخبار ورزشی  - پیش بینی جالب گلزن‌های دربی؛ ...



پیش بینی دربی , پیش بینی دربی 83 , جوانترین گلزن دربی

 

 اخبار ورزشی  - پیش بینی جالب گلزن‌های دربی؛ 2 بر یک به نفع استقلال!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم، اما باید بگویم این بازی را استقلال با گل‌های عمران‌زاده و برهانی می‌برد.

به رضا صادق‌پور در مورد شرایط استقلال در آستانه دربی اظهار داشت: روند استقلال می‌تواند نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته باشد. اولویت ما به دربی از نگاه جدولی بسیار مهم است. تمرکز تمام اعضا بر این است که شرایط را برای دربی فراهم کرده و آرامش را به تیم تزریق کنند تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری را از این مسابقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع دوم مربوط به ساختار سازمانی و پرداخت بدهی برخی از بازیکنان خارجی سابق استقلال است. 6 بازیکن خارجی که این فصل در این تیم حضور ندارند، از باشگاه طلبکار هستند و این موضوع را از طریق وکلای قانونی بین‌المللی خود پیگیری می‌کنند. با توجه به اینکه ما این موضوع را در بودجه خود مصوب نکرده بودیم این احتمال را می‌دهیم که با مشکلاتی هم روبرو شویم.

 صادق‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به مهندسی که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره دارند مطمئن هستیم که این موضوع به زودی حل خواهد شد. با حمایت وزیر ورزش، خادم و سازمان لیگ تلاش می‌کنیم که این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم. در حال حاضر مبلغ دقیق بدهی‌ها به این بازیکنان را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم حدود 5-7 میلیارد تومان باشد که مربوط به اصل قرارداد و جرائم مربوط به آن است.

 عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی تصریح کرد: یک نکته را می‌دانم و آن هم این است که قلعه‌نویی دوست ندارد شکست بخورد و امیدوارم این رویکردش در دربی هم اتفاق بیفتد. ما تلاش می‌کنیم در دربی برنده باشیم و خود را به صدر جدول برسانیم. می‌خواهیم نیم‌فصل را با سه امتیاز کیفی تمام کنیم. با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم باید بگویم استقلال این بازی را با نتیجه دو بر یک و با گل‌های حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی پیروز خواهد شد.

صادق‌پور در خصوص آخرین وضعیت جاسم‌ کرار عنوان کرد:  در خصوص شرایط این بازیکن عراقی دقایقی در هیأت مدیره صحبت کردیم و قرار شد گزارش این بازیکن در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد و در پایان هر رایی کمیته انضباطی صادر کند برای همه قابل احترام است. بعد از دربی گزارش عملکرد تمام بازیکنان به اعضای هیأت مدیره داده خواهد شد و آن زمان می‌توان بهتر در مورد تک تک بازیکنان حرف زد.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در دیدار تیم‌های امید استقلال و احسان شهرری و درگیری سیروس دین‌محمدی با یکی از بازیکنان حریف تصریح کرد: نمی‌خواهم در خصوص این موضوع زیاد صحبت کنم. ما از زمانی که من آمدم کارهای زیادی برای آکادمی استقلال انجام داده‌ایم. فقط یک جمله می‌گویم آن هم اینکه همه موظف هستند فرهنگ ورزشی را رعایت کنند. هدف برخی‌ها تخریب کردن سیروس دین‌محمدی است.

 اخبار ورزشی  - فارس


ویدیو : پیش بینی جالب گلزن‌های دربی