پیش بازی نفت تهران - استقلال : از ساعت 18:45 امروز دو تیم نفت تهران و استقلال ...


از ساعت 18:45 امروز دو تیم نفت تهران و استقلال به مصاف هم می روند. طرفداری: امروز از ساعت 18:45 دو تیم نفت تهران و استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

این دیدار یکی ازحساس ترین دیدار های هفته است، حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت و رویارویی با تیم محبوب و سابق خود حساسیت این بازی را بیشتر کرده است.

زمان و مکان برگزاری بازی:

ورزشگاه تختی تهران ساعت: 18:45

تیم داوری:

مهدی سیدعلی - محمدرضا ابوالفضلی - مهدی عالیقدر - بیژن حیدری - ناظر: زاهد بحرینی

نتیجه بازی استقلال نفت تهران , نتیجه بازی استقلال تهران و سیاه جامگاه , نتیجه بازی استقلال نفت تهران امروز

نفت تهران:

نفت هم اکنون با گذشت هفت هفته از رقابت های لیگ برتر با 9 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد آن ها این در این فصل شرایط نسبتا خوبی دارد، نفتی ها توانسته اند با بازیکنان جوان و با انگیزه خود نتایج خوبی در لیگ کسب کنند، زرد پوشان تهران بدون شک برای این بازی انگیزه بیشتری دارند و می خواهند با پیروزی در این دیدار خود را به رده های بالاتر جدول برسانند.

علیرضا منصوریان در این فصل روی نیمکت نفت قرار دارد، منصوریان سرمربی نفت در این بازی رودرروی تیم محبوب و سابق خود قرار خواهد گرفت، کاپیتان سابق استقلال روز گذشته برای کم کردن فشار ها از روی خود با انتشار بیانیه ای این شرایط را شرایطی سخت برای خود توصیف کرد و اعلام کرد که به دلیل تعهد به تیم نفت تهران روی نیمکت نفت خواهد نشست و به همین دلیل از هواداران استقلال عذر خواهی کرد و از آن ها رخصت گرفت.

نفتی ها در سه بازی اخیر خود بردی کسب نکرده اند و در این بازی به دنبال پیروزی مقابل شاگردان قلعه نویی هستند.

ستاره احتمالی: ایمان مبعلی

استقلال:

آبی پوشان در شرایط ایده آلی قرار دارند آن ها به دور از حاشیه با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.، استقلال از 5 بازی اخیر خود 4 بازی را پیروز شده است و آبی ها می خواهند با کسب پنجمین برد متوالی جایگاه خود در صدر جدول را تحکیم بخشند، حضور منصوریان روی نیمکت نفت تهران می تواند انگیزه استقلالی ها را در این بازی افزایش دهد آبی پوشان همیشه از منصوریان به عنوان یک الگو یاد میکنند و در این بازی میخواهند بهترین بازی را مقابل این سرمربی انجام دهند، امیر قلعه نویی نیز بدون شک برای این بازی انگیزه زیادی دارد او مقابل منصوریانی قرار می گیرد و که در ابتدای فصل زمزمه هایی از سرمربی گری او در استقلال نیز شنیده شد.

امیر حسین صادقی با وجود رفع کامل مصدومیت خود با نظر کادر فنی استقلال در این دیدار بازی نخواهد کرد، با اینکه هرائر مگویان روز گذشته به تهران برگشت اما به نظر نمی رسد که او در فهرست 11 نفره استقلال برای این بازی قرار داشته باشد، استقلال در این دیدار حنیف عمران زاده را همچنان در اختیار ندارد، جاسم کرار نیز دیگر مصدوم استقلال در این بازی است، میلاد فخرالدینی نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است و یعقوب کریمی نیز به دلیل حضور در تیم ملی امید در این بازی برای استقلال حضور ندارد و قلعه نویی بدون شک تدارک لازم را برای این دیدار اندیشیده است.

آبی پوشان به خوبی میدانند که نباید نفت تهران را دست کم بگیرند آنها ضمن احترام به علیرضا منصوریان می خواهند با پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه روند خوب خود را ادامه دهند.

ستاره احتمالی: محمد قاضی

ترکیب احتمالی دوتیم:

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، لوناردو پادوانی، وحید حمدی نژاد، مهدی شیری، محمدامین حاج محمدی، ایمان مبعلی، دیوید ویکروم، کمال کامیابی نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری، علی قربانی

استقلال:

محسن فروزان، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، محمد رضا خرسندنیا، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان، سجاد شهباززاده، محمد قاضی، آرش برهانی

مصاحبه مربیان دو تیم:

علیرضا منصوریان:

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال  در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: "روز گذشته آن چیزی که حرف دلم بود. را روی سایت باشگاه گذاشتم اما نگارش آن به شکلی بود که خیلی صریح صحبت‌هایم را کردم. تقدیر بر این است که فردا مقابل تیم سابقم قرار بگیرم و باید بگویم همیشه تا وقتی که زنده هستم بدهکار نفت تهران هستم و از اعتماد و حس امانتداری این باشگاه ممنونم."

وی افزود: "فکر می‌کنم اگر قرار باشد از بین 16 تیم یک تیم را انتخاب کنم این بهترین بود و فکر می‌کنم استقلال فردا در شرایطی مقابل ما بازی می‌کند که یکی از بهترین شروع‌های ادوار لیگ را دارد. در بازی روز گذشته در دقیقه 85 بازی را با تساوی عوض کردیم و اگر عدالت رعایت می‌شد باید اکنون 16 امتیازی بودیم."

امیر قلعه نویی:

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال، اظهار داشت: "هر بازی شرایط خاص و سختی‌های خودش را دارد. نفت به عنوان یک الگوی باشگاهداری محسوب می‌شود که از نظر تشکیلات و ساختار می‌تواند نمره خوبی داشته باشد."

وی دیدار مقابل نفت تهران را بازی سخت قلمداد کرد و افزود:" ما بازی نفت مقابل گسترش فولاد تبریز را آنالیز کردیم. بازیکنان این تیم در زمین سختکوش هستند. آنها در دفاع خوب جمع شده و در حمله به سرعت اضافه می‌شوند. اینگونه تیم‌ها خطرناک هستند و ما باید ارتباط خط فوروارد تیم نفت با سایر خطوط این تیم را قطع کنیم. نفتی‌ها یکسری نقاط ضعفی هم دارند که روی آنها کار کرده‌ایم."


ویدیو : پیش بازی نفت تهران - استقلال