پیام نوروزی دکتر عارف : محمد رضا عارف در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرد ...



پیام نوروزی , متن کامل پیام نوروزی اوباما 1389 , بیوگرافی دکتر امین نوروزی

محمد رضا عارف در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرد که در سال 95 دولت با همکاری مجلس دهم، گام‌های بلندی در راه شکوفایی اقتصاد بردارد.

به گزارش صدا و سیما در بخشی از پیام نوروزی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آمده است : نوروز که هر ساله در آغاز فصل بهار توسط میلیون‌ها انسان از حوزه تمدنی ایران باستان و غرب آسیا تا مرکز و جنوب آن، بالکان و دیگر مناطق دنیا به‌ویژه در ایران سرافراز جشن گرفته می‌شود، پیام‌آور احترام، درک متقابل و صلح برای همه مردان و زنان است.

عارف در بخش دیگری از پیام نوروزی اش درگذشت شماری از حجاج ایرانی در حادثه دهشناک منا را از تلخ ترین حوادث امسال دانسته و با خانواده‌های درگذشتگان ابراز همدردی کرده است.

وی همچنین به سرانجام رسیدن پرونده هسته‌ای را رویدادی مبارک و شیرین و اثبات کننده صلح‌طلبی ملت ایران دانسته و از دست اندرکاران این پرونده و به ویژه از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از تیم مذاکره‌کننده قدردانی کرده است.

عارف در بخش پایانی پیام نوروزی اش ، انتخابات اسفند را نیز از دستاوردهای شیرین و ماندگار و مشارکت کم‌نظیر مردم را در این آزمون ملی پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانسته و ابراز امیدواری کرده است که مسئولان ، قدردان مردم وظیفه شناس باشند.

 

اخبار سیاسی - صدا وسیما

 


ویدیو : پیام نوروزی دکتر عارف