پشت پرده بخشیده شدن کیانی :       هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ...



 

 

پرده زبرا , لیندا کیانی , پرده

 

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نوشتن این جمله' امیر پاشا کیانینی بخشله ' خواستار بخشش مهدی کیانی شدند.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، خبر بخشش کیانی خبر خوبی برای هواداران تراکتور سازی بود این در شرایطی بود که پیش از این در شرایط مختلف اشخاص و حتی گروه های دست به اقدامات مختلف زدند که بلکه بتوانند این بازیکن را به خانه بازگردانند ولی هر بار این اقدام به در بسته خورد .

جالب‌ترین اقدام از این دست حرکت جمعی نزدیک به 30 نفر بود که دو ماه پیش با بنری که به بغل اتوبوسی نصب کرده بودند وارد باشگاه شدند و خواسته خود را که روی بنر نوشته شده بود " امیر پاشا کیانینی بخشله " به مسئولین باشگاه نشان دادند، در پس این تقاضاها و شفاعت ها مسئولین باشگاه با توضیحاتی سعی می‌کردند هواداران را قانع کنند و بگویند که هر زمان که صلاح باشد شاید این اتفاق عملی شود .

حال سؤالی که می‌تواند مطرح باشد اینست که چه اتفاقاتی در پشت پرده روی داد که دوباره این بازیکن مغضوب به جمع تراکتوری‌ها برگشت. باشگاه یا کادر فنی و در رأس آن امیر قلعه نویی چه اهدافی را از این تنبیه انضباطی دنبال می‌کردند ؟

در شرایطی که زمان برای تصمیم گیری در مورد این بازیکن به شمارش معکوس رسید دو راه پیش روی مهدی کیانی قرار گرفت، بازگشت به جمع تراکتوری‌ها وبا باشگاه مس سرچشمه، هر گزینه شرایط خاص خود را داشت وبا توجه به صحبت‌های مدیر عامل باشگاه در هفته گذشته (قبل دیدار با مس سرچشمه) با امیر قلعه نویی و رسیدن به جمع بندی‌های لازم و تشکیل جلسه اعضای کادر فنی با باشگاه زمینه یکی از گزینه‌ها که همانا بازگشت این بازیکن بود مهیا شد و از طرفی پیشنهاد مالی خوب کرمانی‌ها از بابت جذب کیانی روی میز مدیر عامل قرار گرفت وبا توجه به مشکلات شدید مالی تراکتور سازان این گزینه هم می‌توانست مد نظر باشگاه قرار بگیرد.

در مورد مهیا بودن شرایط بازگشت کیانی مواردی که مد نظر باشگاه و کادر فنی این تیم بود می‌توان به دو محور اشاره کرد:

1 – سرمربی این تیم از نظر تنبیه انضباطی هم توانست بازیکن خاطی را گوش مالی کند وهم بقیه بازیکنان حساب بد ستشان آمد که اعمال مدیریت در مورد بازیکنان خاطی چگونه خواهد بود.

2- عامل تأثیر گذاری تماشاگران که می‌توانست در این موضوع بر اقتدار و آینده کاری سرمربی و مدیریت باشگاه سایه اندازد به نوعی مدیریت شد و قبل دیدار با پرسپولیس در هفته پانزدهم با تعامل با هواداران و توضیحات قانع کننده به نوعی هواداران اعتماد خود را به سرمربی این تیم دو چندان کردند و در واقع تراکتور منهای کیانی را خود پذیرفتند.

در برآورد چنین اهدافی جعفری مدیر عامل باشگاه تصمیم نهایی را به عهده کیانی گذاشت و دو راهی موجود را نشان این بازیکن داد. موضع مهدی کیانی، این بازیکن که از یک خانواده زحمت کش و با کار و تلاش از دوران کودکی خود را ساخته بود در واقع امر در این مدتی که از جمع بازیکنان به کناری رفت سختی‌های زیادی را متحمل شد و صد البته تجربه گران‌بهای را اندوخت ومطمئنا این تجربه برای آینده وی می‌تواند کارساز باشد.

کیانی که بارها از کانال‌های مختلف سعی داشت به نوعی رضایت امیر قلعه نویی را جلب کند نهایتاً در عصر یکشنبه حوالی ساعت 7 در باشگاه تراکتور حاضر شد و در رابطه با آخرین تصمیم خود اعلام کرد که دلش با تراکتور است و برای اثبات این موضوع حاضر است به دیدار امیر قلعه نویی برود و مشکلات پیش رو را بر طرف کند. این اتفاق در آخرین ساعات همان شب عملی شد تا این دیدار حضوری خط پایانی بر همه حرف و حدیث ها و اتفاقات گذشته باشد.

کیانی بلافاصله بعد این ملاقات و آشتی با سرمربی خود در ارتباط تلفنی با برنامه موج فوتبال شبکه استانی ضمن تائید بازگشت خود گفت: من از قلعه نویی و باشگاه تراکتور سازی در رابطه با اتفاقات گذشته عذر خواهی کردم و از همه هواداران این تیم هم که به دلیل مشکلات پیش آمده نتوانستم کمک حال تیمشان شوم شرمنده هستم و قول می‌دهم با تلاش و کوشش بیشتر گذشته را جبران کنم.


ویدیو : پشت پرده بخشیده شدن کیانی