پس از پالترو و کیدمن: سومین ازدواج یک ستاره زن با یک راکر / کایرا نایتلی خبر نامزدی اش را رسما اعلام کرد + تصویر :



کایرا نایتلی ستاره معروف بیریتانیایی که با ایفای نقش "الیزابت سوان" در سه گانه‌ی "دزدان دریایی کاراییب" به شهرتی جهانی دست یافته، روز گذشته خبر نامزدی خود را با جیمز رایتون اعلام کرد.

بعد از سه ماه آشنایی کایرا نایتلی با نوازده کیبورد و خواننده دوم گروه راک ایندی انگلیسی "کلکسونز"، این دو چهره معروف رسما نامزدی خود را اعلام کرده‌اند. نایتلی بعد از گوئینت پالترو و نیکول کیدمن سومین ستاره‌ای است که با یک موزیسین راک ازدواج می‌کند.

نایتلی سال گذشته علاوه بر بازی در نقش اصلی «متد خطرناک» آخرین فیلم به نمایش درآمده ازدیوید کراننبرگ، در تئاتر و تلویزیون هم حضور فعالی داشت.

به گزارش کافه سینما نایتلی در مینی سریال "نورلند" که به ماجراهای دنیای "پیتر پن" قبل از داستان فیلم آن می‌پردازد، نقش "تینکر بل" پری کوچک داستان را بازی کرد و در اجرای جدید نمایش "ساعت بچه‌ها" نوشته‌ی لیلیان هلمن هم روی صحنه‌ی تئاتر لندن ظاهر شد.

نایتلی در سال 2012 دو فیلم آماده‌ی نمایش دارد. بازیگر فیلم‌های "دومینو" و "هرگز رهایم مکن"، امسال در کمدی تخیلی « پیدا کردن یک دوست در انتهای دنیا» که تیر ماه اکران خواهد شد با استیو کارل همبازی است. اما فیلم مهم امسال نایتلی "آنا کارنینا" است که در آن برای سومین بار نقش اصلی فیلمی از جو رایت کارگردان انگلیسی را بازی می‌کند. نایتلی پیش از این برای بازی در « غرور و تعصب» و « کفاره»، دو فیلم اقتباسی دیگر رایت نامزد جایزه اسکار و گوی طلایی شده‌است.

نایتلی 27 ساله و رایتون 28 ساله هنوز از زمان ازدواج خود در رسانه‌ها صحبتی نکرده‌اند.... / تحلیل : کافه سینما

 

 

 

کایرا نایتلی , ازدواج ستاره اسکندری , رسما اعلام گردید

 

 

نامزدی، عقد و بعد از ازدواج , زیباترین حلقه های نامزدی و ازدواج , سومین سالگرد ازدواج

 

 


ویدیو : پس از پالترو و کیدمن: سومین ازدواج یک ستاره زن با یک راکر / کایرا نایتلی خبر نامزدی اش را رسما اعلام کرد + تصویر