پروین پس از خداحافظی از پرسپولیس: با 11 بی‌معرفت رو به رو بودم : 10 سال قبل ...



پروین مراسم پیشکسوتان ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد , پروین خداحافظ فوتبال خداحافظ پرسپولیس , علی پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس

10 سال قبل و در چنین روزی علی پروین برای همیشه از نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس خداحافظی کرد.

 در روزشمار 9 دی و در سال 84، علی پروین پس از شکست تیمش مقابل فجر شهیدسپاسی از دنیای مربیگری و نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس خداحافظی کرده و گفت: "به شما اطمینان می‌دهم که دیگر من را روی نیمکت پرسپولیس نخواهید دید. در سال 1367 تصمیم گرفتم که دیگر فوتبال بازی نکنم و این کار انجام دادم و هم اکنون نیز تصمیم گرفتم که دیگر در پرسپولیس مربیگری نکنم. "

او در ادامه صحبت های خود با گلایه از بازیکنانش اظهار کرده بود: "با 11 بی معرفت رو به رو بودم واقعا از آن‌ها ممنونم! خداحافظ فوتبال. از این به بعد در خانه می‌نشینم و با موفقیت پرسپولیس خوشحال می‌شوم و با شکست‌های آن اشک می‌ریزم ."

در 9 دی 92، به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی، اسطوره و بازیکن پیشین این تیم و بازیکن آن زمان تراکتورسازی تبریز، این بازیکن باید در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا می کرد.

در سال 89 و در چنین روزی، وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی که به مدت 12 سال در تیم های مختلف آلمانی از جمله بایرن مونیخ، هامبورگ، ... به میدان رفته بود به لیگ برتر ایران بازگشت و به پرسپولیس پیوست.

همچنین در سال 88، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف مالی رفت و برابر این تیم آفریقایی دو بر یک تن به شکست داد.
 

 اخبار  ورزشی  - ایسنا  


ویدیو : پروین پس از خداحافظی از پرسپولیس: با 11 بی‌معرفت رو به رو بودم