پروژه های عجیب هدایتی عابر بانک! : حسین هدایتی علاقه عجیبی به کارهای عام المنفعه ...


حسین هدایتی علاقه عجیبی به کارهای عام المنفعه دارد. عصر ایران: حسین هدایتی علاقه عجیبی به کارهای عام المنفعه دارد. او  که همین چند روز پیش طبق ادعای سایت ها 2 میلیارد به حساب پرسپولیس ریخته بود رو به روی کارلوس کی روش نشست تا مشکلات مالی تیم ملی را هم حل کند.

حسین هدایتی مالک شرکت استیل آذین که جز متمولین شناخته شده فوتبال به حساب می آید پس از اینکه به باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات کمک کرد شنبه شب رو به روی کارلوس کی روش نشست تا پاداش بازیکنان را بدهد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که کی روش روز جمعه در مصاحبه ای به وضعیت بد پرداخت های مالی به بازیکنان اعتراض کرده بود. کی روش گفته بود که نمی تواند بدون تخم مرغ املت درست کند. بازیکنان از باشگاه هایشان پول نگرفته اند و کادر فنی 7 ماه است حقوق نگرفته اند. ظاهرا همچنان پاداش جام جهانی تیم ملی هم به بازیکنان پرداخت نشده. همین صحبت ها سبب شد که هدایتی با وساطت کریمی جلسه ای با کی روش برگزار کند.

جلسه ای که طبق آن هدایتی به تیم ملی کمک کند. این البته اولین کمک حسین هدایتی به این شکل نیست . او سال قبل در مبلغ قرارداد خلعتبری به پرسپولیس کمک کرد در روزهای اول حضور کی روش ماشین درجه یکی در اختیارش قرارداد و یک سالی هم در تیم ملوان انزلی به صورت نصفه و نیمه هزینه کرد.

او البته همتایی در استقلال دارد که رفتاری منطقی تر دارد. انصاری که تمکن مالی بسیار بیشتری دارد در این سال ها کمک حال استقلال بوده و البته به جایش برای بازار مبل تبلیغ کرده. هرچند ممکن است پول های پرداختی از سمت انصاری بیش از میزان آگهی ها ارزش داشته باشد اما به هرحال انصاری در پروژه های استقلال همیشه کمک حال بوده. هدایتی اما به نظر می رسد که اهداف دیگری به غیر از کمک کردن به پرسپولیس دارد. اهدافی که با شهرت برایش سهل الوصول تر می شود. او به پرسپولیس کمک می کند به تیم ملی و سرمربی کمک می کند ، ملوان را اداره می کند و برای خوش یک تیم می سازد و بعد منحلش می کند. پروژه های عابربانکی حسین هدایتی کمی عجیب است.

هرچند شایعاتی در این مورد و دلایل کمک های عام المنفعه هدایتی وجود داشته باشد اما هیچ کس به صورت دقیق نمی داند  که دلیل اصلی هدایتی از این هزینه کرد هاچیست.چون به هرحال میلیارد میلیارد هزینه کردن بدون انتظار کار عجیب و غریبی است.


ویدیو : پروژه های عجیب هدایتی عابر بانک!