پایان فیلم هندی کی‌روش و فدراسیون : مثل سوژه‌ها و هدف غایی بخشی از تخیلی‌ترین ...


مثل سوژه‌ها و هدف غایی بخشی از تخیلی‌ترین ساخته‌های بالیوود، مذاكرات كی‌روش و فدراسیون فوتبال با سرانجامی خوش به پایان رسید! روزنامه شهروند: مثل سوژه‌ها و هدف غایی بخشی از تخیلی‌ترین ساخته‌های بالیوود، مذاكرات كی‌روش و فدراسیون فوتبال با سرانجامی خوش به پایان رسید! حالا پس از کش و قوس‌های فراوان، دومین سرمربی ملی گرانقیمت حال حاضر جهان پس از جلسه با سران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دوباره ماندنی شده و باید برای بهبود نتایج ایران در مقدماتی جام‌جهانی ٢٠١٨ تلاش کند.

واکنش دوگانه کفاشیان

در جلسه‌ای ٧ ساعته با حضور حسنی‌خو، نماینده وزارت ورزش، علی کفاشیان و کی‌روش، توافقات کلی برای ماندن این مربی در ایران حاصل شد و علی کفاشیان به‌عنوان اولین نفر پس از پایان جلسه فرسایشی درباره آنچه «توافق نسبی بین طرفین» نامید، حرف زد. گویا کی‌روش بیشتر درمورد امکانات و مسائل مالی سایر اعضای کادرفنی تیم‌ملی حرف زده، نه درباره حقوق خودش. حداقل این، ادعای کفاشیان است! دیگر مسائل مطرح شده درباره انتخاب سرپرست و موضوعاتی جزیی مثل چگونگی تهیه بلیت برای کی‌روش بود. کی‌روش از فدراسیون خواسته با تعیین سرپرست، بار کارهایی مانندن تهیه بلیت و هماهنگی و مسائل نامرتب را از روی دوش او بردارد که کفاشیان در پاسخ قول مساعد داده است. رئیس فدراسیون درحالی برخی مواقع محتاطانه از ماندن کی‌روش حرف می‌زد که همیشه به‌عنوان حامی اصلی ماندن او نامیده می‌شود.

شکایت از ترابیان

کی‌روش برای این‌که به قول معروف دست پیش را بگیرد، پس از توافقات لازم با حضور درکمیته انضباطی از عباس ترابیان، مدیرسابق کمیته انضباطی فدراسیون بابت خطاب کردنش با لفظ «مرتیکه» شکایت کرد. البته طبق معمول، علی کفاشیان از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد. رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد کی‌روش در مورد اسپانسر، روی برندی خاص تأکید نکرده است؛ هرچند از «آل‌اشپورت» تقاضا شده در صورت امکان، کماکان اسپانسر تیم‌ملی بماند.

ابراز رضایت کی‌روش

در این شرایط کی‌روش، زیرکانه از افشای جزییات جلسه خودداری و به گفتن جمله «جلسه بسیار رضایت‌بخشی بود» اکتفا کرد. پس از اعلام رسمی کفاشیان مبنی برماندن سرمربی و اعلام عمومی رسانه‌ها، ماجرایی که مانند فیلم‌های هندی دوستداران فوتبال را از ابتدای ‌سال‌جاری سرکار گذاشته بود به پایان رسید. حالا باید دید با این شرایط، آیا کی‌روش که از هم‌اکنون درگیر حواشی گوناگون خواهد شد، توان هدایت بهتر تیم‌ملی در روزهای پیش رو را دارد یا او هم با افت محبوبیت مواجه شده و زودتر از تصور، ایران را ترک خواهدکرد.


ویدیو : پایان فیلم هندی کی‌روش و فدراسیون