ورزشگاه بازی ایران - آرژانتین فوق العاده است : کارلوس بیلاردو مدیر تیم های ...


کارلوس بیلاردو مدیر تیم های آرژآنتین به پورتو الگره سفر کرد تا شرایط ورزشگاه بیرا ریو، محل برگزاری بازی آرژآنتین مقابل نیجریه که آخرین بازی سلسائودر مرحله گروهی است را بررسی کند. سایت گل: آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژآنتین روزهای اخیر را در برزیل سپری کرده و در طول این روزها به بازدید از شهرها و ورزشگاه هایی که تیمش درمرحله گروهی جام جهانی 2014در آن مستقر خواهد بود پرداخت.

البته سابه یا وهیئت همراه ساعاتی پیش به آرژآنتین بازگشتند ولی سرمربی سلسائوقبل از بازگشت به آرژآنتین به بلو اوریزونته رفته بود تا شرایط ورزشگاه مینه یرائو را مورد بررسی قرار دهد. در این ورزشگاه دو تیم آرژآنتین و ایران مقابل هم قرار خواهند گرفت. سابه یا درمورد این ورزشگاه گفته:« این ورزشگاه بی عیب ونقص است. واقعا آن را تحسین می کنم.» و یادآوری کرد که این ورزشگاه یادآور خاطره خوبی برای اوست؛ جام لیبرتادورسی که با استودیانتس درآن ورزشگاه کسب کرده.

کارلوس بیلاردو مدیر تیم های آرژآنتین به پورتو الگره سفر کرد تا شرایط ورزشگاه بیرا ریو، محل برگزاری بازی آرژآنتین مقابل نیجریه که آخرین بازی سلسائودر مرحله گروهی است را بررسی کند.و سابه یا نیز روانه منطقه دیگری شد تا شرایط ورزشگاه محل برگزاری بازی ایران - آرژآنتین را بررسی کند.

بازی ایران آرژانتین , نتیجه بازی والیبال ایران و آرژانتین , بازی والیبال ایران آرژانتین

و بعد از او آلخاندرو سابه یا عازم بلو اوریزونته شد. او درادامه صحبت هایش در مورد ورزشگاه مینه یرائو گفت:« بی عیب و نقص است. این ورزشگاه را تحسین می کنم. دراین ورزشگاه بود که با استودیانتس قهرمان کوپا لیبرتادورس شدم. فوق العاده است.»

منظور سابه یا از این قهرمانی ، برد با استودیانتس در فینال کوپا لیبرتادورس در سال 2009 مقابل کروزیه روی برزیل بود.


ویدیو : ورزشگاه بازی ایران - آرژانتین فوق العاده است