هنگام پیاده‌روی افكار مثبت داشته باشید :       این دسته از محققان اعتقاد دارند ...



 

 

مثبت باشید , چگونه زندگی خوب همراه با مثبت اندیشی داشته باشیم , اطمینان داشته باشید

 

این دسته از محققان اعتقاد دارند اگر این ورزش همراه با افکار مثبت و دفع افکار منفی باشد، می‌تواندیک آرامش‌یابی خاص را به فرد منتقل کند.

 

به گفته پژوهشگران، پیاده‌روی علاوه بر تاثیر بر سلامت جسمی، می‌تواند در بهبود شرایط روحی افراد نیز تاثیرگذار باشد.

 

به گزارش ایسنا، تغییرات در دنیای امروز باعث شده تا سایه ناراحتی و افسردگی بر سر بشر امروزی بیشتر شود كه بارزترین این تغییرات بروز استرس و فشارهای روانی زیاد است، این امر تا جایی می‌تواند پیش برود که باعث مختل شدن توانایی‌های فردی شود.

 

پژوهشگران در تحقیقات جدید خود دریافتند: پیاده‌روی علاوه بر تامین سلامت جسمی می‌تواند از لحاظ بهبود روحی نیز بر افراد تاثیرگذار باشد. پیاده‌روی یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین ورزش‌ها است که در کاهش استرس نقش مهمی دارد.

 

این دسته از محققان اعتقاد دارند اگر این ورزش همراه با افکار مثبت و دفع افکار منفی باشد، می‌تواند یک آرامش‌یابی خاص را به فرد منتقل کند.

 

بررسی‌های تحقیقاتی همچنین نشان می‌دهد: شرایط حاکم بر زندگی ما نیز گاهی باعث استرس می‌شوند که این عامل بر اثر یک تعامل بین فرد و موقعیتی خاص به وجود می‌آید و فرد در مقابل این موقعیت واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دهد، تقابل این واکنش با آن موقعیت خاص باعث بروز استرس و فشارهای روانی در فرد می‌شود.

 

داشتن ذهنیت مثبت، خواب کافی، تقویت رفتارهای مثبت، خودباوری و عزت نفس از دیگر عوامل در کاهش استرس است./عصرایران


ویدیو : هنگام پیاده‌روی افكار مثبت داشته باشید