همسر سعیدمرتضوی، 2آپارتمانی را که 9میلیاردتومان می ارزد،از کجا آورده؟ :



بهترین همسر , همسر یابی , همسر ترامپ

 

سال ٨٣ درگیر فوت مرحوم پدرم بودم. مثل همه فرزندان پدرم را دوست داشتم. مدتی به برگزاری مراسم در زرند كرمان شهر محل تولدم گذشت.

اوج فعالیت آقای سعید مرتضوی در دادگاه معروف به دادگاه مطبوعات بود و من یكی از وكلای فعال در این حوزه. مرتضوی بر سر آن بود كه وكلای درگیر پرونده‌های سیاسی مطبوعاتی را به نوعی زمینگیر كند و به همین اعتبار با هدایت شاكی خصوصی پرونده‌ای علیه من طرح شد و زمانی كه درگیر درگذشت پدرم بودم اخطاریه‌ها آن‌گونه كه می‌دانیم و می‌دانید ابلاغ قانونی شد و در غروب یكی از روزهای بهاری توسط ماموران جلب و به كلانتری حوزه انتظامی محل دفترم روانه و شب را بین بازداشتی‌ها گذراندم و فردا به شعبه جناب مرتضوی اعزام شدم. عنوان شكایت اولیه اخذ حق‌الوكاله زیاد و در ادامه موضوعات دیگری هم كه هیچ ارتباطی به ادعای مدعی خصوصی اولیه نداشت وارد پرونده شد.

به سرعت به گفته خودش تحقیقات را تكمیل كرد و حتی نگذاشت با شاكیم روبه‌رو بشوم اما مطالب شاكی در روزنامه‌های همسو با مرتضوی چاپ می‌شد، دفاعیات من پذیرفته نشد و قراری به مبلغ ٦٠ میلیون تومان صادر شد و روانه زندان شدم.

 

هرچند آمادگی تودیع وثیقه را داشتم و سند آماده بود، البته ایشان نپذیرفت و مدعی بود كه باید تحقیقات تكمیل شود!؟! گرفتن حق‌الوكاله مازاد بر تعرفه با این ادعا كه مبلغ مازاد را قرار بود من به مسوولان قضایی كه نمی‌دانم چه كسانی بودند بپردازم اما من با این پول برای خودم ماشین‌ سواری خریدم؟! صبح نخستین روز بازداشت به دستور مقام قضایی به پزشكی قانونی اعزام شدم تا از من آزمایش اعتیاد گرفته شود .وقتی با جواب منفی اعتیاد روبه‌رو شد برآشفته شد كه تو مگر كرمانی نیستی، پس چرا جواب آزمایش اعتیادت منفی است. با خنده گفتم، خیلی از مسوولان كرمانی هستند لابد به باور شما باید از آنان هم آزمایش اعتیاد گرفته شود هرچند از این فرصت اعزام به پزشكی قانونی استفاده كردم و با چندین رسانه داخلی و خارجی مصاحبه كردم در حالی كه شب قبل بازداشتم به خبر مهمی علی‌الظاهر تبدیل شده بود و مصاحبه روز بعد از بازداشت هم بازتاب مناسبی داشت.همه این مطالب را گفتم تا برسم به افزایش قرارهای آقای مرتضوی، ظاهرا شعبه بازپرسی رسیدگی‌كننده به اتهامات آقای مرتضوی سه میلیارد تومان به قرار قبلی او افزوده و

ایشان در همان روز افزایش قرار، دو سند آپارتمان كه متعلق به یكی از منسوبانش بود را به عنوان وثیقه معرفی كرده است ، هرچند وكیل سازمان تامین اجتماعی مدعی است... اگرچه از نظر ما قرار صادر شده با توجه به میزان ضرر و زیانی كه به سازمان تامین اجتماعی رسیده كم است و متناسب با میزان اتهام نیست... زیرا به گفته وكیل سازمان تامین اجتماعی... بازپرس برای آن بخش از پرونده تامین اجتماعی كه مربوط به حیف و میل اموال سازمان، از جمله بحث فروش شركت‌های سازمان و پرداخت چك به بابك زنجانی، پرداخت كارت هدیه  پرداخت پول به بنیاد عدل یا سكه و پول به افراد مختلف بوده كه حدود سه میلیارد تومان قرار وثیقه صادر كرده است مع‌الوصف هم‌اكنون آقای مرتضوی در این پرونده با قرار ٩ میلیارد تومانی كه تودیع شده است تا زمان دادگاه آزاد است.

 

اما نگارنده با ادعای واهی و البته هدایت شده‌ای كه دو، سه سال طول كشید چندین روز به علت عدم پذیرش قرار توسط آقای مرتضوی در زندان ماندم جالب است هر كس سند می‌آورد به بهانه‌های مختلف وثیقه‌گذار را پشیمان می‌كرد تا اینكه یكی از منسوبین ساكن كرمان، سند منزلش در تهران را به عنوان وثیفه معرفی كرد و بعد از ١٧ روز موفق شدیم آقای مرتضوی را ملزم به پذیرش وثیقه‌ای كه از روز اول مهیا و آماده بود كنیم

هرچند آقای مرتضوی به پست دادستانی تهران رسید و پرونده‌های شعبه تحت تصدی ایشان هم به محل دادسرا برده شد، چندین قاضی به پرونده اتهامی من رسیدگی كردند و جلسات دادگاه تجدید می‌شد چون ایشان به عنوان دادستان می‌خواست من محكوم شوم اما وجدان قضات رسیدگی‌كننده هم قانع نمی‌شد تا مرا من غیرحق محكوم كنند، از طرفی، وثیقه‌گذار به سندش احتیاج داشت كه از وثیقه رفع اثر شود و این مهم امكان‌پذیر نبود این همه را گفتم تا درس عبرتی باشد برای آقای سعید مرتضوی و پرسشی باشد از وی كه از كجا آورده‌ای؟ تودیع وثیقه ٩ میلیارد تومانی برای آقای مرتضوی توسط چه كسی صورت گرفته؟ خصوصا افزایش اخیر كه به گفته سایت‌های خبری دو دستگاه آپارتمان در منطقه سعادت‌آباد كه متعلق به همسرش بوده است، به باور من این تنها مشمولین اصل ١٤٢ قانون اساسی نیستند كه باید دارایی‌های قبل و بعد از خدمت خود و همسر و فرزندان‌شان را به رییس قوه قضاییه معرفی تا رسیدگی شود كه برخلاف حق، افزایش نیافته باشد. كسی كه اصرار بر ماندش در صندوق تامین اجتماعی قوه مجریه را در مقابل قوه قضاییه قرارداد.

وقتی دیوان عدالت اداری حكم به بركناری سعید مرتضوی داد چه ترفندهایی به كارگرفته شد تا وی كماكان در این پست باقی بماند صندوق به سازمان تغییر نام یافت، رییس سازمان كه توسط وزیر كارو رفاه اجتماعی منصوب می‌شد با تغییر اساسنامه، انتصاب رییس سازمان به معاون اول واگذارشد تا مجلس شورای اسلامی نتواند از معاون اول بازخواست كند زیرا برابر قانون اساسی تنها رییس‌جمهور و وزرا در مقابل مجلس پاسخگو هستند، قصه روز سیاه مجلس یعنی روزی كه فیلمی در مجلس پخش شد تا اعتبار دو قوه مقننه و قضاییه را مخدوش كنند تا سعید مرتضوی كماكان بر مسند قدرت سازمان تامین اجتماعی باقی باشد تا بتواند غده چركینی به نام بابك زنجانی را كه پرورده شده بود بر مقدرات سازمان تامین اجتماعی مستولی كنند.

پرسش این است چه تعداد از متهمانی كه هم‌اكنون در زندان هستند به علت عجز از تودیع وثیقه تحمل حبس می‌كنند حال اینكه آقای سعید مرتضوی با داشتن قرار ٩ میلیارد تومانی عاجز از تودیع وثیقه خود نیست، به اعمال غیرقانونی ایشان و عدم پذیرش وثیقه اكثر متهمانی كه در شعبه تحت امرش پرونده داشتند و بازداشت غیرقانونی آنان به غیر از اتهامات بعضا ناروایی كه به بعضی از متهمان وارد می‌ساخت كار ندارم. باید قانون ازكجا آورده‌ای در مورد ایشان اعمال شود تا معلوم شود در ایامی كه اموال سازمان تامین اجتماعی به گفته وكیل فعلی این سازمان  حیف و میل می‌شد یا به بابك زنجانی یا بنیاد عدل یا كارت هدیه داده می‌شد.

سازمانی كه در وقاع اموال آن متعلق به ٣٥ میلیون كارگر و بازنشسته و خانواده آنهاست و همواره برای پرداخت حقوق آنها در سال‌های گذشته با مشكل مواجه بوده، در حالی كه در همان زمان اموال این سازمان برابر گزارش و تحقیق و تفحص مجلس... اموال این سازمان محل معامله‌های عجیب، اختلاس‌ها و زد و بندهای اقتصادی بود كه سازمان را به ورشكستگی كشاند.

در همین زمان به گفته نادر قاضی پور... آقای بابك زنجانی در زمان ریاست آقای مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی یك‌شبه بخشی از كارخانجات شستا را كه حدودا ٥٠ هزار میلیارد تومان قیمت دارد به ١٧ هزار میلیارد تومان خریداری كرده است در حالی كه به گفته آقای حسین دهدشتی یكی دیگراز اعضای كمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی... تفاهم و توافقی كه میان آقای مرتضوی و بابك زنجانی صورت گرفته مصوبه هیات‌مدیره را نداشته است... به هرصورت با توجه به احراز سوءمدیریت، خرید و فروش ارز به خصوص در زمان نوسانات شدید نرخ ارز و فروش محصولات، باید بررسی شود كه دارایی رییس سازمان تامین اجتماعی كه قادر است از اموال شخصی خود سه میلیارد تومان وثیقه را تامین كند آیا افزایش یافته یا نه، همین سند دو آپارتمان به نام همسر آقای مرتضوی آیا نمی‌تواند اماره‌ای بر تخلفات مالی وی در سازمان تامین اجتماعی باشد آیا این دو آپارتمان برای سكونت است یا دارایی افزایش یافته رییس سازمان تامین اجتماعی كه به نام همسرش شده است.

 اخبار  سیاسی  - نعمت احمدی, اعتماد 
 


ویدیو : همسر سعیدمرتضوی، 2آپارتمانی را که 9میلیاردتومان می ارزد،از کجا آورده؟