نسخه های خانگی برای پوست طبیعی و خشک :     پوست همواره در معرض مواد آلوده ...



 

نسخه های خانگی برای پوست طبیعی و خشک , شیر پاک کن طبیعی برای پوست خشک , بهترین روغن طبیعی برای پوست

 

پوست همواره در معرض مواد آلوده کننده، شوینده ها و میکروب ها قرار می گیرد. رژیم غذایی نیز نقش مهمی در نشاط و شادابی آن دارد بهتراست برای نشاط و شادابی آن از مواد طبیعی کمک گرفت. در ابتدا به پوست طبیعی می پردازیم.

 


● پوست طبیعی:

 

ضد آفتاب طبیعی برای پوست , ماسک خانگی برای پوست چرب , ماسکهای طبیعی برای پوست ۱۰۰گرم گلیسیرین را با ۵۰ گرم گلاب و نصف قاشق غذاخوری زاج سفید به آن اضافه کنید، این مایع را درشیشه ریخته و در یخچال قرار دهید. هر شب پنبه را با کمی از این محلول آغشته کنید و به صورت خود بمالید.

مواد طبیعی برای جوانسازی پوست , موثرترین ماسک لایه‌ بردار طبیعی برای پوست , ماسک صورت طبیعی برای پوست خشک خیار باعث نشاط پوست می شود. یک عدد خیار را با نصف لیوان ماست در همزن مخلوط کنید و به صورت خود بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه روی صورت بماند و سپس صورت خود را شست و شو دهید

 

 

ماسک خانگی برای لایه برداری پوست های آکنه دار , ترکیبات خانگی برای زیبایی پوست , ماسک های خانگی برای پوست


● پوست خشک:


کدام نسخه از ویندوز 10 برای کامپیوتر خانگی بهتر است , بهترین لایه بردار طبیعی برای پوست , معرفی انواع ماسک آبرسان صورت خانگی برای انواع پوست دو مشت برگ نعناع را در ۱۰۰ گرم آب بجوشانید. سپس ۲ قطره عصاره نعناع و نصف قاشق غذاخوری زاج سفید به آن اضافه کنید. با استفاده از پنبه به پوست خود بمالید.

 

راههای طبیعی برای مسدود کردن منافذ پوست , ماسک‌های خانگی برای از بین بردن خشکی پوست , راه‌های طبیعی و خانگی برای رفع سفیدی مو برش های سیب زمینی را به صورت بمالید و با آب سرد بشویید.

 

درمان های طبیعی و خانگی برای دفع سنگ کلیه , راه های موثر برای لکه گیری پوست با دستورات خانگی , خامه طبیعی را با عسل و سرکه سیب یا آبلیمو مخلوط کنید پوست‌تان را تمیز بشویید و مخلوط را برای 20 دقیق  سه قاشق غذاخوری گلاب، دو قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و برای جلوگیری از خشکی پوست با استفاده از پنبه به پوست خود بزنید.


ویدیو : نسخه های خانگی برای پوست طبیعی و خشک