مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟ :      انواع روش های پیوند مو:1- پیوند ...


مناسب‌ترین لباس برای افراد بلند قد , سریع‌ترین راه برای از دست دادن عشق چیست؟ , ظروف مناسب برای مایکروفر چیست
مناسب ترین نام برای انتخاب سایت , گلدان مناسب برای کاشت سبزی , مناسب ترین شغل برای زنان ایرانی      
مناسب ترین تمرین برای رسیدن به وزن ایده آل , مناسب ترین زمان برای خوردن میوه در طول شبانه روز , خاک مناسب برای گلدان کاشت سبزی

انواع روش های پیوند مو:

1- پیوند flap:
در این روش قسمتی از پوست حاوی مو را از ناحیه ای از سر به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند. این روش بعلت ایجاد نمای نازیبا و غیر عادی و نیز عوارض جانبی شدیدی مثل نکروز و احتمال گذاشتن اسکار، فقط در موارد خاص انجام می شود.

2-scalp reduction:
در این روش توسط برش جراحی، وسعت منطقه طاسی را کاهش می دهیم .

3- کاشت الیاف منصوعی:
در این روش از الیاف مصنوعی شبیه به موهای فرد استفاده می شود. عیب این روش احتمال عفونت در ناحیه ی کاشت، ریزش موهای کاشت شده در اثر مرور زمان و نیاز به ترمیم های مکرر و نیز نبودن امکان تغییر مدل و رنگ مو و نیز هزینه بالای جراحی ها و ترمیم های مکرر است که نهایتاً منجر به منسوخ شدن این روش در برخی کشورها از جمله ایران شد

punch graft-4:
در این روش دست های مو توسط پانچِ از روی سر یا بدن برداشت می شود و در نواحی مورد نظر کاشت می شود. از معایب این روش نمای غیرطبیعی و عروسکی بود که منجر به غیر عملکردی بودن این روش شد.

مناسب ترین نوع شرکت برای آژانسهای گردشگری , شرایط مناسب برای کاشت کدو , مناسب ترین زمان برای کاهش وزن
5-FUT:
در این روش یک بافت نواری با تکنیک مخصوص از پشت سر برداشت شده ناحیه برداشت Suture می شود. بافت نواری برداشته شده توسط پرسنل مجرب و زیر میکروسکوپهای مخصوص کاشت مو، به واحدهای مو (FUG) تبدیل می شوند. سپس برش های مخصوص در نواحی مورد نظر ایجاد شده و FUG ها داخل این برش ها کاشت می شود. این روش روش gold standard کاشت موی طبیعی در حال حاضر می باشد.

در روش FUT ابتدا طبق فرمولی خاص خط برداشت ناحیه برداشت نوار پوستی (فلپ) طراحی می شود. در این فرمول فواصلی مشخص از کناره گوش و پشت سر تعیین شده و خط برداشت نوار پوستی طراحی می گردد. سپس این ناحیه را بطور کامل استریل کرده و یک نوار هلالی شکل از پشت سر که در منطقه بانک مو واقع شده است به عرض تقریبا یک تا دو سانتی متر و پهنای تقریبی 5 میلی متر برداشته می شود.
بخاطر عدم تاثیرپذیری بانک مو (ناحیه دهنده پیوند مو) از هورمون مردانه یا تستوسترون، موهای این ناحیه دچار ریزش ناشی از هورمون مردانه نمی شوند در نتیجه برای استفاده در کاشت مو ایده آل هستند.
در مرحله بعد نوار پوستی برداشت شده که حاوی تعداد زیادی فولیکول مو است به کمک میکروسکوپ به قطعات بسیار ریز تقسیم می شود به نحوی که گرافت های مو که هر کدام می توانند شامل یک، دو، سه یا چهار ریشه مو باشند توسط روش میکروسکوپیک استخراج می شوند. سپس با بکارگیری ابزاری خاص حفرات بسیار ریزی بر سطح پوست سر در ناحیه گیرنده پیوند ایجاد می شود تا در مرحله آخر فولیکول های مو بدست آمده در آن ها کاشته شوند.
لازم به ذکر است یکی از نکات بسیار مهم در همه روش های کاشت مو، طراحی علمی و مطابق اصول زیبایی شناختی خط رویش مو است. چرا که برای ایجاد ظاهری طبیعی در ناحیه خط رویش مو واقع در بالای پیشانی باید مطابق الگوی طبیعی طراحی صورت گیرد در غیر این صورت نمایی کاملا غیر طبیعی و مانند موهای عروسک ایجاد شده و از روی ظاهر می توان براحتی پی برد که فرد مورد نظر کاشت مو انجام داده است.
از نکات بسیار مهم دیگر که تفاوت نتایج کاشت مو در مراکز مختلف کاشت مو را موجب می شود، تبحر و تخصص کافی در نحوه ایجاد حفرات پوستی در منطقه طاسی است به این علت که زاویه ایجاد حفره و فواصل آنها از هم و عمق حفرات مشخص کننده جهت خواب موها و طرح کلی کاشت مو است.

مناسب ترین بالش برای خواب , پردرامد ترین رشته برای خانم ها چیست , مناسب ترین هارد برای ارشیو

6-FIT:
در این روش واحدهای مو(FUG) توسط پانچ های ظریف از سر یا بدن برداشت و در نواحی مورد نظر کاشت می شوند این موها بعلت FUG بودن نمای عروسکی ایجاد نمی کنند و SCAR ناشی از برداشت آنها بر خلاف پانچ براحتی ترمیم خواهد شد.


پیوند مو به روش FIT از روش های دیگر پیوند 70% موثرتر است.

پیوند مو به روش FIT یک کار استاندارد در این زمینه محسوب می شود.


روش FIT را در زمینه پیوند مو به مراجعین ارائه دهد. FIT تحولی نوین در روش های موفقیت آمیز کاشت مو می باشد. در روش FIT تیغ یا چاقوی جراحی بکار برده نمی‌شود. هرفولیکول مو توسط وسایل مخصوص غیر جراحی از پشت و پهلوهای سر بیرون آورده شده و بصورت هنرمندانه ای به مناطق طاس سر پیوند زده می‌شود. FIT برای افرادی که مایلند هر چه سریعتر نتیجه پیوند مو را مشاهده نمایند و یا از جراحی واهمه دارند مناسب است.

مزایای کاشت مو به روش خارج نمودن واحدهای فولیکولی FIT

- نتایج کاملاً طبیعی
- محل برداشت مو غیر قابل رؤیت
- کسب بیشترین تراکم ممکن
- ادامه درمان و ترمیم کم مویی سر شخص با جلسات تکمیلی در صورت نیاز
- بدست آمدن نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن
- فراهم نمودن میزان رشد مو تا 70٪ بیشتر از روش های قدیمی پیوند و ظاهری کاملاً طبیعی و غیر قابل افتراق
- توانایی ایجاد طبیعی ترین و منحصر بفرد ترین خط رویش مو برای پزشک

در این روش نیاز به بستری شدن نمی باشد. ویزیت های مجدد بعد از پیوند مو به واسطه سرپایی بودن عمل و سهولت انجام مراقبت ها الزامی نمی باشد. انجام پیوند در روش FIT کاملا سرپایی و با بی حسی موضعی می باشد و البته به دلیل اینکه تعداد واحدهای مو در مقایسه با روش جراحی FUT تا سه برابر بیشتر قابل برداشت می باشد، یک تا دو روز زمان لازم است تا عمل پیوند به صورت کامل انجام گیرد. که البته با فواصل استراحت و زمان های لازم بین مراحل مختلف کاشت، انجام این روش خسته کننده نخواهد بود.



مناسب ترین لپ تاپ برای اتوکد , هیجان انگیز ترین جوایز برای مشتری چیست , مناسب ترین سن برای آموزش شنا کودک
وانت مناسب برای دامداری چیست , مناسب ترین سن ازدواج برای مردان , لباس مناسب برای خاستگاری چیست    نشانی : میرداماد جنب برج های اسکان ، دی کلینیک میرداماد طبقه منفی 2

روش مناسب برای پایین آوردن تب کودکمان چیست؟ , مناسب ترین سن برای ازدواج چه سنی است , مناسب ترین سن برای آموزش شنا به کودکان  تلفن : 02188206644 - 02188206655 - 02188202312 -02188202313


موبایل : 09385089047 - 09122341934





ویدیو : مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟