معاون وزیر راه و شهرسازی:اگر سال آینده قیمت مصالح بالا برود، درباره افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم :



 

افزایش قیمت دلار , علت افزایش قیمت دلار , دلیل افزایش قیمت دلار

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش وزیر راه و شهرسازی این است كه با كنترل قیمت ها به متقاضیان كمك كند تا میزان آورده ی آنها كمتر باشد.

ابوالفضل صومعلو در گفت وگو با خبرنگار مسكن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ی نظارت بر قیمت ساخت مسكن مهر خود مالك در سال ۱۳۹۱ اظهار كرد: اگر قیمت مصالح در سال ۹۱ بالا برود، آنگاه برای افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم، اما تاكنون هیچ انبوه سازی نسبت به افزایش قیمت ها به وزیر راه گله نكرده است.

در این راستا چندی پیش علی نیكزاد ـ وزیر راه و شهرسازی ـ اعلام كرد كه قیمت ساخت مسكن مهر سال ۹۱ با توافق دولت و انبوه سازان انجام می شود.

مسكن مهر مهمترین برنامه ی اقتصادی دولت های نهم و دهم

صومعلو با اشاره به این كه وزارت راه و شهرسازی تا سال ۹۰ هیچ گونه افزایش قیمت را نپذیرفته است، ادامه داد: در تفاهم نامه ها آمده بود كه اگر قیمت مصالح به یكباره بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت، مابه التفاوت را بپذیریم كه چنین امری رخ نداد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان این كه بنا به اعلام بانك مركزی، مسكن در سال ۸۸ نقش ۳.۵ درصدی در رشد اقتصادی داشته است، تصریح كرد: این سهم در سال ۸۹ با رشد بیش از۵۰ درصدی به بیش از ۵.۵ درصد رسیده است.

وی در ادامه قیمت ساخت مسكن به روش صنعتی سازی را به طور میانگین ۳۵۰ هزار عنوان و خاطرنشان كرد: اعتقاد دولت دهم این است كه تا پایان این دولت هیچ ایرانی بدون مسكن نباشد..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : معاون وزیر راه و شهرسازی:اگر سال آینده قیمت مصالح بالا برود، درباره افزایش قیمت ها تصمیم می گیریم