مشکل مالیاتی برانکو عامل مخفی ماندن اسرار تیم ملی 2006 :   برانکو به همراه ...



مشکل مخفی شدن آیکن تلگرام , مخفی ماندن در اینترنت , نرم افزار مخفی ماندن کامل در اینترنت

 

برانکو به همراه تیم الاتفاق به ایران نیامد تا خبرنگارانی که منتظر او بودند برای کشف رازهای سال 2006، همچنان منتظر فرصتی دیگر بمانند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، خبرنگارانی که پنج شنبه حسابی استراحت کرده بودند تا جمعه به دیدار مردی بروند که ناگفته های زیادی از فوتبال ایران در دل خود پنهان کرده، وقتی که فهمیدند نام برانکو ایوانکویچ در لیست پرواز مسافران جده – تهران نیست حسابی سرخورده شدند.

برانکو ایوانکویچ پس از بسته شدن پرونده تیم ملی فوتبال در جام جهانی آلمان، به ایران بازنگشت تا ناگفته های زیادی از تیم ملی 2006 مدفون شود. بازگشت دوباره برانکو به ایران می توانست سوژه خوبی برای خبرنگاران باشد. بازگشت دوباره مرد شیک پوش کروات به ایران می توانست به حل معماهای زیادی کمک کند. نام هایی که هر کدام از آن ها می توانست سوژه یک گفتگوی چند ساعته باشد: محمد دادکان، علی دایی، علی کریمی، میرسلاو بلازویچ و تمام اتفاقاتی که بر تیم ملی گذشت و برانکو هیچگاه این فرصت را نیافت تا در مورد آن ها صحبت کند.

ایرانی ها که بعد از ناکامی! در جام جهانی 2006 آلمان رفتار مهربانانه ای با برانکو نداشتند می توانستند در بازگشت دوباره این مربی به ایران استقبال باشکوهی از او کنند و دلخوری های گذشته را از دلش در بیاورند. اما به نظر می رسد مشکل مالیاتی برانکو تمام معادلات را بر هم زد.

بعد از سال ها خبرنگاران می خواستند دور او حلقه بزنند و حرف هایی را از زبان سرمربی سابق تیم ملی بشنوند که گذر زمان نیز نتوانسته رنگ کهنگی به آن بزند. البته برانکو در این چند سال مصاحبه هایی داشته اما به سبک خودش هرگز حرف جنجالی به زبان نیاورده است.

القصه، آخرین مسافر پرواز جده – تهران که پیاده شد خبرنگاران ایرانی هیچگاه نتوانستند سوژه مورد نظرشان را پیدا کنند. همان کسی که قرار بود زوایای تاریکی از برهه ای از فوتبال ما را روشن کند. آن مرد به ایران نیامد تا رازها همچنان سر به مهر بماند. جمعه روز خوبی برای خبرنگاران نبود.


ویدیو : مشکل مالیاتی برانکو عامل مخفی ماندن اسرار تیم ملی 2006