مریم رحیمی،بهترین فوتبالیست غرب آسیا :         فوتبال3: بهترین بازیکن فوتبال ...



 

 

بهترین فوتبالیست زن آسیا , بهترین بازیکن آسیا , مراسم بهترین های فوتبال آسیا

 

 

فوتبال3: بهترین بازیکن فوتبال بانوان غرب آسیا ایرانی است : مریم رحیمی . این بازیکن در مرحله مقدماتی دو گل از هشت گل ایران را به لبنان زد ، در مقابل امارات بار دیگر دو گل برای تیم ایران به ثمر رساند تا تعداد گل هایش به چهار برسد.

وی در آخرین بازی مرحله مقدماتی مقابل سوریه تنها در نیمه نخست بازی به میدان رفت و نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند اما این مساله را با زدن سه گل در بازی مقابل اردن در مرحله نیمه نهایی جبران کرد.

او در بازی برابر اردن یک هت تریک را در کارنامه خود ثبت کرد و سپس در بازی فینال با زدن یک گل دیگر به امارات توانست در مجموع هشت گل را در جریان این رقابتها برای به نام خود خود ثبت کند.

چهارمین دوره رقابتهای غرب آسیا با حضور هشت تیم در قالب دو گروه از دوازدهم تا بیست و یکم مهرماه در ابوظبی پایتخت امارات برگزار شد.

در گروه نخست این رقابتها تیم های ایران ، سوریه ، لبنان و امارات حضور داشتند و در گروه دوم نیز تیم هایی از اردن ، عراق ، فلسطین و بحرین حضور داشتند.

عنوان بهترین دروازه بان این رقابتها به دروازه بان تیم بحرین داده شد.

مریم رحیمی بازیکن 17 ساله ایرانی ،به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشورمان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زنان کشور محسوب می شود که آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد..../فوتبال3


ویدیو : مریم رحیمی،بهترین فوتبالیست غرب آسیا