مرسدس بنز GLK را به‌روز کرد + تصاویر : مرسدس بنز دو هفته پیش از رونمایی از ...



مرسدس بنز دو هفته پیش از رونمایی از مدل سال ۲۰۱۳ جی‌ال‌کی در نمایشگاه خودرو نیویورک، تصاویری از این خودرو را منتشر کرده است.

افکار نیوز - اولین نسل جی‌ال‌کی در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و اکنون در نیمه عمرش با تغییراتی در ظاهر و داخل خودرو به روز شده است. از جمله این تغییرات سپرها و چراغ‌های جلو جدید، چراغ‌های ال‌ائی‌دی برای روز و چرخ‌های تازه ۱۷، ۱۹ و ۲۰ اینچی است.

 

به گزارش افکار نیوز به نقل از "خودرو" ، برای علاقه‌مندان به مارک ای‌ام‌جی مرسدس بنز هم کیت‌های بدنه تازه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌توانند آن را برای جی‌ال‌کی جدید سفارش دهند. اگر چه این تغییرات تنها ظاهری خواهد بود و شامل بهبود عمل‌کرد ماشین نمی‌شود.

 

اما تنوع موتورها برای بازار آمریکا بیشتر شده است. اکنون می‌توان این مرسدس بنز بیابانی کوچک را در مدل GLK۲۵۰ Bluetec با یک موتور توین توربو ۲.۱ لیتری چهار سیلندر دیزل سفارش داد. این موتور در حال حاضر با مدل اروپایی جی‌ال‌کی عرضه می‌شود. قدرت این موتور ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور آن ۳۶۹ پوند بر فوت است. مرسدس بنز جزییات عمل‌کرد این موتور را منتشر نکرده است اما شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل اروپایی که ده اسب بخار بیشتر قدرت دارد، ۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر در ساعت است.

 

موتور قوی‌تر جی‌ال‌کی در مدل GLK۳۵۰ CDI ۴Matic، یک موتور سه لیتری شش سیلندر که ۲۶۳ اسب بخار نیرو و ۴۵۷ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند. شتاب این مدل ۶.۴ ثانیه است.

قوی‌ترین مدل با موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر بنزینی جدید مرسدس بنز، مدل GLK۳۵۰ ۴Matic BlueEfficiency است. قدرت این موتور ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور آن ۲۷۳ پوند بر فوت است. شتاب این مدل ۶.۵ ثانیه است. مدل جدید جی‌ال‌کی را می‌توان با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته یا گیربکس شش دنده دستی سفارش داد.

داخل ماشین هم کاملاً به روز شده است. دگمه تغییر دنده روی کنسول آمده تا جا برای قرار دادن جالیوانی بازتر شود. سیستم تهویه هم به رسم مدل اس‌ال‌اس بزرگ و گرد شده است و کیفیت مواد استفاده شده برای ساخت قطعات داخل ماشین بهتر شده است. جدیدترین سیستم‌های ایمنی مرسدس بنز را هم می‌توان برای این مدل سفارش داد.

از جمله سیستم تشخیص خطر که با تشخیص موقعیت خطرناک از تصادف جلوگیری می‌کند و با تشخیص خوابیدن راننده پشت فرمان او را بیدار می‌کند. همینطور سیستم مراقبت از نقاط کور ماشین و دوربین نمایش ۳۶۰ درجه دور خودرو هم از جمله امکانات قابل سفارش روی جی‌ال‌کی جدید است.

 

مرسدس بنز این ماشین را تنها برای بازارهایی ساخته که فرمانشان سمت چپ است. گفته می‌شد با تغییرات امسال، مرسدس این ماشین را برای بازارهای فرمان راست هم عرضه خواهد کرد اما این کارخانه اعلام کرده که به دلیل کاهش هزینه‌های تولید از این کار منصرف شده و خریداران در این بازارها باید تا سال ۲۰۱۵ و عرضه نسل دوم جی‌ال‌کی صبر کنند.

 

جی‌ال‌کی در کارخانه مرسدس بنز در برمن آلمان و همزمان در کارخانه‌ای در پکن تولید می‌شود. مهمترین رقیب این ماشین ب‌ام‌و سری ۳ و آئودی کیو‌۵‌ است.

مرسدس بنز همزمان با‌ انتشار عکس‌های جی‌ال‌کی به طور اتفاقی عکسی از مدل روزآمد شده جی را هم منتشر کرد. این مدل هم علاوه بر مجهز شدن به تکنولوژی روز در داخل خودرو، به لامپ‌ ال‌ائی‌دی که در طول روز روشن است و جلوپنجره جدید مجهز شده است./افکار نیوز


تصاویر مرسدس بنز می باخ , تصاویر زیبا , تصاویر

 

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , مرسدس بنز , تصاویر عاشقانه

 

تصاویر خنده دار , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

 

تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام

 

مرسدس , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر

 

تصاویر جشن حافظ , کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب

 

تصاویر بازیگران , نرم افزار کاهش حجم تصاویر , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه


ویدیو : مرسدس بنز GLK را به‌روز کرد + تصاویر