مرتضی پاشایی پدیده سال موسیقی پاپ می شود؟ : «یكی هست» با صدای «مرتضی پاشایی» ...



«یكی هست» با صدای «مرتضی پاشایی» سر انجام منتشر شد

دانلود موسیقی مرتضی پاشایی , محسن یگانه و مرتضی پاشایی موسیقی ایرانیان , مرتضی پاشایی

موسیقی ما – بهمن بابازاده: پس از سر و صداهای فراوان، آلبوم «یكی هست» با صدای مرتضی پاشایی صبح دیروز به صورت همزمان در تهران و شهرستان منتشر شد.آلبومی كه خیلی ها اعتقاد دارند با توجه به فضاهای عاشقانه و حسی اش بتواند بازار امسال را به خود اختصاص دهد و از كاندیداهای اصلی معرفی «پدیده سال» بازار موسیقی نیز به حساب می آید.

مرتضی پاشایی را باید آخرین نمونه موج «شادمهر ایسم» پس از حمید عسكری، محسن یگانه، رامین بی باك و ... دانست كه هر از چندگاهی در بازار موسیقی كشور ظهور می كنند و خودی نشان می دهند. یا ماندگار می شوند و در ادامه روند كاری شان با فاصله گرفتن از سبك و سیاق شادمهر، مهر و امضای خاص خود را پیدا می كنند یا هیچ رقمه مورد توجه قرار نمی گیرند و به مرور محو می شوند.

شرکت ققنوس صاحب امتیاز کار است و موسسه «تصویر دنیای هنر» هم آن را در بازار پخش كرده است.

دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی , سالگرد مرتضی پاشایی , آهنگ مرتضی پاشایی

تنظیم‌های این آلبوم را میلاد ترابی و خود پاشایی انجام داده اند و اعضای گروه «پازل باند » در این بین همكاری هایی را داشته اند. در بخش ملودی سازی هم بیشترین سهم را خود پاشایی دارد و البته میلاد ترابی نیز در چند كار او را همكاری كرده است. مهرزاد امیرخانی و علی بحرینی هم ترانه های كار را سروده اند.

در روزهای آینده گفتگوی مفصلی را با این خواننده و تیم كاری اش درباره آلبوم و روند ورودش به بازار موسیقی كشور انجام خواهیم داد.

 منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما


ویدیو : مرتضی پاشایی پدیده سال موسیقی پاپ می شود؟