محمد‌خانی: تغییرات در پرسپولیس جواب نداد : پیشکسوت پرسپولیس گفت: دایی را برکنار ...


پیشکسوت پرسپولیس گفت: دایی را برکنار کردند که به پرسپولیس شوک بدهند اما تغییرات در کادر فنی این تیم جواب نداد و اکنون هم جواب نخواهد داد. خبرگزاری تسنیم: ناصر محمدخانی در خصوص نتایج اخیر پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ‌ برتر کسب نکرده و حضور این تیم در جایگاه نهم جدول خیلی بد است و این مساله ناراحتی هواداران و پیشکسوتان باشگاه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: من بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن را با دقت دیدم. به نظرم این تیم در نیمه دوم برتر از ذوب‌آهن بود اما در زدن ضربات آخر موفق عمل نکرد. قانون فوتبال است که وقتی گل نزنی حتما غافلگیر خواهی شد و این اتفاق برای پرسپولیس در اصفهان رخ داد.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه باخت‌های پرسپولیس زیاد شده است، یادآور شد: متاسفانه پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی تمام بازی‌های خود را باخته است و این مساله زیبنده تیم بزرگی چون این تیم نیست. شاید بهتر باشد بازیکنان پرسپولیس به خود آمده و به هر شکلی که امکان دارد اوضاع را تغییر دهند.

محمد‌خانی تاکید کرد: زمانی تیم ملی خیلی راحت گل دریافت می‌کرد و به سختی موفق به گلزنی می‌شد و به نظرم پرسپولیس در حال حاضر همین مشکل را دارد. دفاع این تیم خیلی باز بازی می‌کند و خط حمله هم در کارهای دفاعی چندان شرکت ندارد. از طرفی نباید از ضعف پرسپولیس در خط دروازه غافل شد چرا که در اکثر بازی‌ها شاهد اشتباه دروازه‌بان‌های پرسپولیس به اشکال مختلف هستیم. در همین بازی با ذوب‌آهن مکانی در جایگیری خوب عمل نکرد و روی گل حریف مقصر بود.

وی در پاسخ به این سوال که مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس چه کسی است، گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه اعضای آن از مدیر گرفته تا تدارکات در آن نقش دارند و در صورت نتیجه‌گیری هم باید این مساله را در نظر گرفت اما در فوتبال ایران برخی مربیان هستند که وقتی تیم‌شان می‌برد از تاکتیک تیم خود تعریف کرده و بردشان را نشانه تفکر خود می‌دانند و همین مربیان وقتی تیم‌شان می‌بازد دنبال مقصر می‌گردند تا باخت را گردن او بیندازند. به هر حال در کسب نتایج ضعیف پرسپولیس سرمربی این تیم باید پاسخگو باشد چرا که او نقش اول را در مسائل فنی تیمش بر عهده دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه باخت برای بازیکنان پرسپولیس عادی شده است، خاطرنشان کرد: وقتی در فوتبال ایران به بازیکن 20 ساله بیش از یک میلیارد می‌دهند  و او با این پول همه جور امکانات رفاهی برای خود تهیه می‌کند، دیگر انگیزه‌ای برای این بازیکن نمی‌ماند که بخواهد فوتبالش را بازی کند. اشباع شدن بازیکنان بلای جان یک تیم است و می‌بینید که در پرسپولیس باختن برای بازیکنان عادی شده و هستند نفراتی در این تیم که با دریافت‌های میلیاردی در طول فصل کلاً 5 بازی برای تیم‌شان انجام می‌دهند!

محمد‌خانی در این مورد افزود: تا وقتی که در این فوتبال بی‌حساب‌ و کتاب به بازیکنان پول داده می‌شود، شرایط تغییر نخواهد کرد و باید بر اساس کارایی و عملکرد یک بازیکن برای او دستمزد در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مخالف هر گونه تغییر در کادر فنی پرسپولیس است، تصریح کرد: با تغییر در کادرفنی پرسپولیس قصد داشتند به این تیم شوک دهند اما تغییرات نتیجه‌ای نداد و آمار و جایگاه پرسپولیس در جدول رقابت‌ها به خوبی این مساله را نشان می‌دهد. دلایل ناکامی پرسپولیس را باید در مسائل مختلف و مشکلات اساسی این باشگاه  جست‌و‌جو کرد اما واقعیت این است که در شرایط فعلی هیچ مربی نمی‌تواند این تیم را نجات دهد و بهتر است به کادر فعلی مهلت داد و در پایان فصل کارنامه او بررسی کرد، البته من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و حتما باشگاه گروه فنی دارد که با بررسی شرایط و امکانات در مورد آینده درخشان تصمیم بگیرد.


ویدیو : محمد‌خانی: تغییرات در پرسپولیس جواب نداد