محسن تنابنده و ساره بیات سرگردان در خیابانهای تهران+عکس : اخبار فرهنگی - محسن ...



اخبار فرهنگی - محسن تنابنده و ساره بیات سرگردان در خیابانهای تهران+عکس

فیلمبرداری سینمایی'لامپ صد' به کارگردانی 'سعید آقاخانی'به نیمه رسید. 'لامپ صد'با نام قبلی'هیولا' نوشته ی خود آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی میکند.

فیلمبرداری سینمایی"لامپ صد"به کارگردانی "سعید آقاخانی"به نیمه رسید.

 

ساره بیات , محسن تنابنده , بیوگرافی ساره بیات

 

"لامپ صد"با نام قبلی"هیولا" نوشته ی خود آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی "محسن تنابنده" را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی میکند.

 

محسن تنابنده و همسرش , بیوگرافی محسن تنابنده , خواهر ساره بیات

 

حسن مصطفوی مدیر تولید این فیلم سینمایی در خصوص روند تولید "لامپ صد" چنین می گوید:گروه سازنده فیلم هم اکنون در خیابانهای تهران مشغول فیلمبرداری هستند و در روزهای آتی برای ادامه کار تهران را ترک می کنند.

 

عکس های ساره بیات , ساره بیات و خواهرش , برای پدر محسن تنابنده

 

مصطفوی در ادامه افزود : تدوین فیلم بطور هم زمان توسط "بهرام دهقانی" آغاز شده است و گروه در تلاشند تا "لامپ صد"برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

 

عکس های ساره بیات بازیگر , عکس های ساره بیات بازیگر زن , ساره بیات متولد چه ماهی

 

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از :
نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی، تهیه کنندگان:محسن محسنی نسب،احسان دلاویز، مجری طرح:محسن تنابنده، مدیر تولید:حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری:امیر معقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی، صدابردار:مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس:گلرخ حقیقی، برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده،عکاس مریم تخت کشیان، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل
اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو : محسن تنابنده و ساره بیات سرگردان در خیابانهای تهران+عکس