محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا : پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده ...


پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد. خبرگزاری مهر: پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

تردد موتور سیكلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از محورهای كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

جاده كرج- چالوس

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16  روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

جاده هراز    

تردد تریلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع است و  تردد  كامیونها وكامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت6 تا 24 روزهای سه شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جاده دماوند


تردد تریلر ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 6 تا روزهای سه شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت 6 جمعه تا 3 بامداد شنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس  ممنوع است.

جاده زاهدان – زابل

تردد  تریلرها و كامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع است.

محور قدیم قزوین رشت

تردد تریلرها و كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14  تا 20 روز سه شنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24  روزهای چهارشنبه و جمعه  از محور قدیم قزوین – رشت و بالعكس ممنوع می باشد.

محورهای استان قم

تردد وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14تا 24  روز جمعه از محورهای قدیم قم – تهران , قم – سلفچگان , کاشان – قم و بالعکس ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان ساوه تردد کنند. وسایل نقلیه باربری که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14 تا 24  روز جمعه  که از استانهای جنوبی کشور ( هرمزگان , سیستان و بلوچستان , کرمان و یزد ) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.


ویدیو : محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا