متنوع ترین کفش ها در فروشگاه اینترنتی ارک :     اگر به دنبال خرید کفش ایمنی،کفش ...



 فروشگاه اینترنتی , طراحی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه

 

اگر به دنبال خرید کفش ایمنی،کفش نظامی، کفش مردانه، پوتین سربازی و کفش کوهنوردی مناسب هستید، کفش ارک بهترین جا برای جستجو، انتخاب و خرید کفش مورد علاقه ی شماست. در فروشگاه اینترنتی کفش ارک می توانید متنوع ترین و با دوام ترین کفش ها را بیابید، به راحتی کفش مورد نیاز خود را جستجو نمایید،و بی هیچ دردسری کفش مورد پسند خود را انتخاب کنید.


در فروشگاه اینترنتی کفش ارک می توانید تمام موارد موردنیاز در مورد محصولات را جستجو کنید. و رویداد های اخیر کفش ارک و محصولات جدیدش را مشاهده کنید. اگر به دنبال کیفیت و اعتماد هستید می توانید همه ی اینها را در کفش ارک پیدا کنید. برخی از اهداف کفش ارک افزایش مستمر کیفیت و بهره وری شرکت، اشتغال زایی و کارآفرینی جوانان این مرز و بوم، ارتقإ سطح ایمنی صنعت گران  کشور اسلامی ایران است.
 

فروشگاه اینترنتی موبایل , فروشگاه اینترنتی کتاب , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

کفش ارک با بهره گیری از نیروی متخصص و کار آمد و با استفاده از ظرفیت تولید صنعت کفش ایران بالاخص تبریز در راستای نیازمندیهای کشور به تولید انواع کفشهای ایمنی تخصصی،مهندسی،پرسنلی،مردانه و نظامی با مشخصات فنی زیر فعالیت مینماید.

 
رویه: تمامی محصولات از چرم گاوی رخ دار،نبوک و اشپالت میباشند که این امر باعث دوام بالا،راحتی و انعطاف است.


زیره: محصولات تزریقی بوده و از مواد اولیه مرغوب  پی یو استفاده شده که این باعث دوام بالا ،راحتی،سبکی و پایداری مناسب بر روی سطوح مرطوب می شود.


سیستم بندکشی: سریع که این امر  باعث سهولت و سرت عمل در بازو بستن کفش و توزیع یکنواخت تنش در طول بند میشود.


لایه ضد نفوذ: که پا را در برابر آسیبهای ناشی از نفوذ اجسام نوک تیز محافظت میکند.


سرپنجه فولادی: که در برابر آسیبهای ناشی از سقوط اجسام سنگین محافظت میکند.


آستری با لایه جاذب رطوبت: تنفس پذیری و ارتقای بهداشت و سلامت پا و رفع بوی نا مطبوع دارد.


سابقه فعالیت:
کفش ارک با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و اهداف بلند مدت در سال 1380 بنیان نهاده شد و با نو آوری،به کارگیری متخصصین صنعت کفش تبریز و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات وارد عرصه تولید انواع کفش شد.


این مجموعه محوریت تولید خود را در زمینه تولید کفش های ایمنی مهندسی،کارگری،پرسنلی،مردانه و پوتین های نظامی قرار داده است و همواره سعی بر این داشته است تا با استفاده از بهترین مواد اولیه،کیفیت محصولات تولیدی خود را در سطح ممکن حفظ نماید.


کفش ارک با تجربه ای بالغ بر 15 سال با تولید کفشهای ایمنی با کیفیت و باداوم،مطابق با استانداردهای مورد نظر شناخته شده است . مدیریت ما منحصراً خود را متعهد به تولید کردن بهترین کفش های کار.....و سرویس دهی به مشتریان خود به صورت روزانه میداند و روزانه در جهت بهبود و بهینه کردن سطح کاری خود با توجه به درخواست مشتریان خود میکوشد.


همچنین کفش ارک افتخار همکاری  با تراکتور سازی تبریز -هواپیمایی ایران ایر (هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) -موسسه خاتم الا انبیا-شرکت بنا گستر کرانه -شرکت وین تک -شرکت هافمن - شرکت کولیس - شرکت چاپ ایرانیان -اداره برق استان آذربایجان شرقی را نیز دارد.

 

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه , فروشگاه های اینترنتی , فروشگاه اینترنتی عمو یادگار

 

کلیه محصولات دارای ۶ ماه گارانتی و ضمانت میباشند
سایزبندی ۴۰ تا ۴۶ و دارای  تاییدیه وزارت کار  و امور  اجتماعی  
کفش ارک بر این باور است که کیفیت نقطه پایانی ندارد…

 


ویدیو : متنوع ترین کفش ها در فروشگاه اینترنتی ارک