مای گارانتی، راه حل مارکت امن من : مخاطب ایرانی حق دارد محتوای سفارشی‌سازی‌شده‌ی ...


مخاطب ایرانی حق دارد محتوای سفارشی‌سازی‌شده‌ی خود را در امنیت کامل دانلود و استفاده کند و مایکت بستر امن بازار اندروید در این زمینه است. واقعیت این است که اپلیکیشن‌ها زندگی ما را انقدری عوض کرده‌اند که تصور فضای قبل از آن امکان ندارد. بدون آن‌ها خیلی چیزها کم داریم. هرکدام با برآورده کرده نیازی از ما، جایی را در تلفن همراه و بعد در زندگی‌مان اشغال می‌کنند. اما این اتفاق هم حتما برای هرکدام از ما افتاده است که بعد از خریدن یک اپلیکیشن به هر دلیلی از داشتن آن منصرف شده‌ایم و دل‌مان نخواسته نگه‌اش داریم، اما امکان پس دادن آن وجود نداشته است.

اول مارکت , سوپر مارکت , می مارکت

مایکت بازار گسترده‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی، با رسالت کمک به استفاده‌ی بهینه از گوشی‌های هوشمند، برای اولین بار در ایران این امکان را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است که اپلیکیشن‌هایی را که با نیازشان تطابق ندارد یا از آن ناراضی هستند، پس بدهند.

مخاطب ایرانی حق دارد محتوای سفارشی‌سازی‌شده‌ی خود را در امنیت کامل دانلود و استفاده کند و مایکت بستر امن بازار اندروید در این زمینه است.

در این سرویس کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند.

مایکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های برنامه‌های اندرویدی ایران، ماموریت خود را خدمت‌رسانی به کاربران اندروید و حمایت از توسعه دهندگان می‌داند و براین باور است که مای گارانتی اولین قدم در جهت حمایت مادی و معنوی از خریداران و توسعه دهندگان ایرانی است.

مارکت , مارکت اندروید , سوپر مارکت آنلاین

در این سرویس کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند. برای استفاده از این سرویس نسخه مایکت خود را به‌روز نمایید.

به منظور حفظ حقوق توسعه‌دهنده‌ی برنامه و جلوگیری از انتشار غیرمجاز، پیش از اجرای برنامه‌ی پولی، وجود مجوز خرید کاربر در مایکت بررسی می‌شود و تنها در صورت اعلام مجوز خرید از سوی مایکت، امکان اجرای برنامه برای کاربر امکان‌پذیر است.

توسعه دهندگان برنامه‌های اندرویدی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://kb.myket.ir/x/IAEd


ویدیو : مای گارانتی، راه حل مارکت امن من