لباس‌های گرم، برای روزهای سرد : هرچه به نیمه‌های فصل سرد نزدیك‌تر می‌شویم، ...


هرچه به نیمه‌های فصل سرد نزدیك‌تر می‌شویم، زمستان تلاشش را برای سردتر‌كردن هوا بیشتر می‌كند و ما هم در مقابل همه تلاش‌مان را برای گرم ماندن!
پادشا:  هرچه به نیمه‌های فصل سرد نزدیك‌تر می‌شویم، زمستان تلاشش را برای سردتر‌كردن هوا بیشتر می‌كند و ما هم در مقابل همه تلاش‌مان را برای گرم ماندن! به مناسبت این تلاش 2طرفه مجموعه‌ای از لباس‌هایی را كه مناسب این روزهاست به شما پیشنهاد می‌كنیم.



دانلود نرم افزار دوربین بدون لباس برای اندروید , مدل لباس مجلسی برای زنان شکم دار , رنگ لباس برای پوست سبزه

چهار خانه‌های محبوب!

این هم یك رنگ متفاوت با طرح‌های چهارخانه كه یكی از طرح‌های محبوب این فصل است. این مدل به خاطر چهارخانه‌هایش بیشتر مناسب لاغر اندام‌هاست، البته اگر اندام متناسبی دارید یعنی نه چاق هستید و نه زیاده از حد لاغر هم می‌توانید؛ روی این مدل حساب كنید.
  • قیمت: 96000 تومان



مدل لباس مجلسی برای افراد چاق , لباس مردانه برای عروسی , لباس مناسب برای مردان چاق

برای مشكل پسندان

این كت با تركیب رنگ سفید و سیاه و طرح‌های برش‌دار، فرمی ایستا به كت داده و آن را به یك مدل متفاوت و دلخواه مشكل پسندان تبدیل كرده است. یقه هفت البته از نوع مشهور یقه‌های انگلیسی این كت هم موجب شده تا ظاهری آراسته و رسمی پیدا كند.
  • قیمت: 96000 تومان



ست کردن لباس های رنگی برای تابستان , لباس عروس مناسب برای افراد چاق , پوشش زیر لباس عروس برای زمستان

گرم بپوشید

این كت كوتاه با آستری كه در زیرش قرار دارد و با جنس ضخیم خود حسابی شما را گرم نگه می‌دارد. نقش و نگار‌های مدرن و متفاوتش هم آن را چشمگیر و زیباتر كرده است. یقه آن هم كاملا بسته می‌شود تا سرما راهی برای نفوذ پیدا نكند.
  •  قیمت: 96000 تومان



لباس برای عروسی , لباس برای شب خواستگاری , آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی

سادگی زیبایی است

این هم یك ژاكت سرمه‌ای ساده كه تمام زیبایی‌اش در سادگی‌اش خلاصه می‌شود. حتی شما می‌توانید آن را روی مانتوی‌تان بپوشید. ضمن این‌كه دكمه‌ای كه در قسمت جلوی این ژاكت قرار گرفته برای باز یا بسته‌بودن آن به شما آزادی عمل می‌دهد.
  • حدود قیمت: 35000 تومان



بهترین پوشش لباس برای , قوانین مد برای لباس زنانه , لباس عروس برای افراد چاق

برای 2 استفاده

باز هم یك كت چهارخانه با تركیب رنگی زیبا كه سبز در آن غالب است و به 2 منظور می‌توان آن را به كار برد. هم می‌توان آن را با یك شومیز سبز‌رنگ هماهنگ كرد یا به راحتی آن را روی مانتو پوشید.
  • قیمت: 54000‌تومان



لباس مناسب برای رفتن به کنسرت , لباس مناسب برای کسانی که شکم دارند , لباس برای کسانی که شکم دارند

در مهمانی‌های عصر بپوشید

این هم از آن لباس‌های 2 منظوره است. یك پیراهن بلند با یك جلیقه آستین كوتاه كه مناسب مهمانی‌های عصر است. اگر زیر این لباس یك بلوز پشمی (یا هر جنسی كه مایلید بپوشید) می‌توانید از آن به جای مانتو هم استفاده كنید.
  • قیمت:06000 تومان



لباس مناسب دختر برای شب خواستگاری , لباس مناسب شب برای خانم ها , نکات لباس مناسب شب برای خانم ها

گرما در نهایت

این جلیقه خز هم از پشم مصنوعی ساخته شده و تا دل‌تان بخواهد گرم است. این جلیقه به همان اندازه كه فكر می‌كنید چشمگیر و زیباست و ظاهر فوق‌العاده‌ای به مانتو یا كتی كه بر‌تن كرده‌اید، می‌دهد.
  • قیمت: 78000 تومان



لباس برای خانم های قد بلند , بهترین رنگها برای لباس پوشیدن در زمستان , برای خودتان لباس بپوشید

از متوسط به بالا

این مانتو جنس ضخیم و محكمی دارد و اگر گرمایی باشید، می‌توانید آن را به تنهایی و بدون كت بپوشید. فرم خفاشی این كت محبوب خانم‌های درشت‌اندام است. هر‌چند برای كسانی كه اندام متناسب‌ دارند هم مدل مناسبی به حساب می‌آید.
  • قیمت: 48000 تومان



لباس مناسب برای ماه محرم واسه خانما , نکاتی در مورد پوشیدن لباس برای زنان لاغر , نکاتی برای شیک پوشی و نگهداری لباس

آراسته بپوشید

 این كت هم كه یكی از مدل‌های جدید برند مانگوست، با تركیب رنگی تیره و طرح‌های موربی كه دارد موجب شده تا به‌عنوان یك مدل آراسته و زیبا به‌نظر برسد.
  • قیمت: 87000 تومان


ویدیو : لباس‌های گرم، برای روزهای سرد