قیمت گوشت، لبنیات، میوه و...بالا رفت :       قیمت انواع گوشت قرمز از جمله ...



 

قیمت گوشت و مرغ بالا رفت جدول قیمت , قیمت گوشت , قیمت گوشت مرغ

 

 

قیمت انواع گوشت قرمز از جمله گوشت گاوی و گوسفندی در هفته اول بهمن‌ماه سال‌جاری نسبت به هفته اول بهمن‌ماه سال گذشته به ترتیب ۱۷ و۹/۴۸ درصد گران تر شده است.

 


بر اساس گزارش بانك مركزی، در هفته منتهی به دوم بهمن‌ماه امسال، قیمت گوشت گوسفند با استخوان كیلویی ۱۴ هزار و ۳۲۹ تومان و نرخ گوشت گاو و گوساله بی‌استخوان ۱۰ هزار و ۱۸۶ تومان اعلام شده است.قیمت قند و شكر نیز در هفته منتهی به دوم بهمن به ترتیب به كیلویی یك هزار و ۱۷۷ تومان و یك هزار و ۱۰ تومان رسیده است. نرخ قند در مقایسه با هفته قبل از تاریخ مذكور دو درصد كاهش یافته، اما در قیاس با هفته مشابه ماه قبل و دوره مشابه سال قبل به ترتیب با افزایش ۳ و ۸/۲۸ درصدی مواجه شده است.

 


براساس این گزارش، قیمت شكر نیز در مقایسه با هفته پایانی دی‌ماه سال‌جاری، ۱/۶ درصد و در مقایسه با دوره مشابه ماه قبل و همچنین دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۳/۹ و ۵/۵۳ درصد افزایش داشته است. این گزارش می‌افزاید: در گروه میوه‌های تازه نیز قیمت نارنگی و انار در مقایسه با هفته پایانی دی‌ماه امسال به ترتیب‌ ۳/۷ درصد و ۲/۹ درصد گران‌تر شده است. نارنگی و لیمو شیرین نیز در مقایسه با هفته سوم دی‌ماه به ترتیب ۷/۱ درصد و ۹/۱۲ درصد افزایش قیمت را تجربه كرده‌اند. گفتنی است، نرخ محصولات مذكور در مقایسه با هفته منتهی به دوم بهمن‌ماه سال ۸۷ به ترتیب ۷/۲۰ درصد و ۴/۳۵ درصد گران‌تر شده است.بر اساس این گزارش، قیمت گروه مواد لبنی در دو ماه اخیر ثابت مانده است، اما نرخ اقلام این گروه از جمله ماست غیر پاستوریزه، ماست پاستوریزه، پنیر غیر پاستوریزه و پنیر پاستوریزه در مقایسه با هفته اول بهمن‌ماه سال ۸۷، به ترتیب ۳/۲ درصد، ۱۰ درصد، ۱/۲۳ درصد و ۹ در صد افزایش یافته است.نرخ سیب زمینی نیز از سوی بانك مركزی در هفته منتهی به دوم بهمن‌ماه سال‌جاری كیلویی ۵۶۵ تومان اعلام شده كه این رقم حاکی از افزایش ۶/۵۹ درصدی این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

 

 

 


ویدیو : قیمت گوشت، لبنیات، میوه و...بالا رفت