قصه «سلیمان و بقلیس» نمایش رادیویی شد :       صدای مركز كردستان نمایشی رادیویی ...



 

شبکه نمایش , نمایش , تخت سلیمان

 

 

صدای مركز كردستان نمایشی رادیویی را با نام «سلیمان و بلقیس» تولید كرد.به گزارش سرویس رادیو ایسنا، این نمایش یکی از داستان های مشهور قرآنی را روایت می كندکه در دیگر کتب آسمانی نیز به آن اشاره شده است و به معجزات و حکمت های حضرت سلیمان نبی(ع) می پردازد. تهیه کننده و نویسنده این نمایش علاءالدین حسنی و کارگردان آن علی رحمانی است.

برنامه رادیویی «برگی از بوستان اندیشه» نیز در رادیو گلستان تولید و پخش می شود. این برنامه به بررسی علل مطالعه پایین در استان گلستان و وضعیت کتابخانه ها در این استان می پردازد. ارتباط با نویسندگان موفق، معرفی کتاب، اهمیت مطالعه و مصاحبه از دیگر بخش های برنامه «بوستان اندیشه» است. تهیه کننده و نویسنده این برنامه سمیه سادات موسویان است.

برنامه «تلنگر» از رادیو گلستان به مصاحبه با زندانیانی می پردازد كه مرتكب جرائم اجتماعی شده اند. ریشه های ارتکاب این جرایم در این برنامه توسط كارشناسان بررسی می شود. در این برنامه از گزارشگران به عنوان پلی به سمت واقعیت ها، چرایی و چگونگی انجام جرم توسط مجرمان و آموزش به خانواده ها استفاده می شود. تهیه کننده و نویسنده این برنامه سونیا سعادت فر است..../ خبرگزارى ایسنا    


ویدیو : قصه «سلیمان و بقلیس» نمایش رادیویی شد