فروش 19جزیره یونان به قیمت اوکازیون!/هر متر مربع 3 یورو :   به دلیل وخامت اوضاع ...



قیمت یورو , قیمت روز یورو , خرید و فروش خودرو قیمت خودرو

 

به دلیل وخامت اوضاع اقتصادی صورت می‌گیرد

فروش 19جزیره یونان به قیمت اوکازیون!/هر متر مربع 3 یورو

وخامت بحران اقتصادی در یونان باعث شده است تا ۱۹ جزیره این کشور با قیمتی نازل به فروش گذاشته شوند.

به گزارش فارس به نقل از نشریه اتریشی «فرمت»،‌ در پی تداوم بحران در اقتصاد یونان،  19 جزیره خالی از سکنه متعلق به این کشور به فروش گذاشته می‌شوند.

بر اساس این گزارش،هر متر مربع از این جزایر به قیمت استثنایی 3 یورو فروخته می‌شود.به این ترتیب گرانترین جزیره 150 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

قرار است این جزایر در پایگاه اینترنتی (Private Island Online ) برای فروش معرفی شوند و متقاضیان خرید این جزایر باید بخش قابل توجهی از بهای جزیره را به صورت نقد پرداخت کنند.

پیش از این «آنتونیس ساماراس» نخست‌وزیر یونان گفته بود که این کشور تمایل دارد تا جزایر خالی از سکنه خود را به عنوان بخشی از طرح خصوصی سازی در سراسر یونان به فروش بگذارد و این اقدام را نیز تنها راه برای نجات کشورش از بحران اقتصادی خواند.

یونان بیش از 6 هزار جزایر کوچک در دریای مدیترانه دارد اما تنها 227 مورد از این جزایر مسکونی هستند.

همزمان با شدت گرفتن بحران اقتصادی در یونان، برخی مقامات اروپایی مانند «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان و «نیکلا سارکوزی» رئیس جمهوری پیشین فرانسه معتقدند بودند که گذشت زمان و اجرای طرح ریاضت اقتصادی به سود آتن خواهد بود اما اجرای این طرح تنها منجر به افزایش نرخ بیکاری در این کشور و افزایش مهاجرت یونانی ها به نقاط دیگر اروپا و همچنین بیش از پیش شدت گرفتن بحران در این کشور شده است./فارس

 


ویدیو : فروش 19جزیره یونان به قیمت اوکازیون!/هر متر مربع 3 یورو