فروش درخت زیتون 2هزار ساله : فروش درخت زیتون 2هزار ساله یك درخت زیتون 2هزار ...



فروش درخت زیتون 2هزار ساله

یك درخت زیتون 2هزار ساله در جریان حراج درختان زیتون كه قدمت آنها به دوره امپراتوری رم می رسد در جنوب غربی فرانسه به فروش رفت.

 

فروش اینترنتی روغن زیتون , فروش درخت کریسمس , پسر 16 ساله موفق در فروش کفش

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لوپروگره، این درخت زیتون 2000 ساله از گونه كوردوبیل به وزن 16.5 تن و ارتفاع بیش از سه متر به قیمت 65 هزار یورو به فروش رفت كه با افزودن 20 درصد هزینه خریدار مبلغ 78 هزار یورو را برای آن پرداخت.

همچنین یك درخت زیتون دوره امپراتوری رم از گونه فارگا به قیمت 42 هزار یورو با حتساب 20 درصد هزینه فروخته شد. از مجموع 26 درخت زیتون عرضه شده در این حراج  كه در شهرك مونتاستروك-لا-كوسئیر در منطقه اوت- گگارون برگزار شد 12 درخت زیتون كهنسال فروخته شدند.

برای سهولت حمل و نقل درختان زیتون شاخ و برگ آنها را زده و تنه درخت به همراه چند شاخه سبز جوان عرضه می شود به همین دلیل درختان به اسم مجسمه های جاندار امپراتوری رم  نامیده می شوند. 

درختان زیتون حراج شده متعلق به یك كلكسیونر اسپانیایی بودند كه قبل از ممنوعیت فروش درختان زیتون باستانی توسط اسپانیا آنها را خریداری كرده بود. اسپانیا درختان زیتون قدیمی را به عنوان میراث باستانی محسوب می كند./جام جم آنلاین

 


ویدیو : فروش درخت زیتون 2هزار ساله