فدراسیون با این حرکت به استقلال باج داد/ متاسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم :



قلعه‌نویی می‌خواهد کنفرانس را در منزل او برگزار کنیم؟/مکان بازی مشخص شد

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: طبق نامه سازمان لیگ بازی استقلال و داماش در سردار جنگل برگزار می‌شود.

 

فدراسیون فوتبال , فدراسیون والیبال , فدراسیون تکواندو

علی احمدی سراوانی در گفت‌وگو با فارس در مورد مکان برگزاری بازی استقلال مقابل داماش گفت: طبق نامه سازمان لیگ این بازی قرار است فردا در زمین سردار جنگل گیلان برگزار شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد ممکن است مکان بازی در صورت درخواست داماشی‌ها به عضدی رشت تغییر پیدا کند اظهار داشت: فعلا چنین درخواستی را نداشتیم باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولان باشگاه آیا چنین خواسته‌ای دارند یا نه.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش در مورد اینکه روز گذشته امیر قلعه‌نویی نتوانست در کنفراس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شود و آیا این جلسه امروز برگزار می‌شود اظهار داشت: آقای قلعه‌نویی دوست دارد ما به منزل او برویم و آنجا کنفرانس برگزار کنیم؟ این جلسه روز گذشته برگزار شد و اگر او خواستار شرکت در این جلسه بود باید حاضر می‌شد.

فدراسیون با این حرکت به استقلال باج داد/ متاسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم

رئیس هیئت‌فوتبال استان گیلان در مورد تعویق 24 ساعته بازی داماش گیلان و استقلال گفت: فدراسیون با این حرکت باج داد.

قربانعلی الماس‌خاله در گفت‌وگو با فارس در مورد تعویق 24ساعته بازی داماش و استقلال گفت: استقلالی‌ها از نفوذ خودشان استفاده کردند و با این حرکت فدراسیون را زیر سؤال بردند. تنها تیم‌هایی که می‌توانند این کار را انجام دهند استقلال و پرسپولیس هستند. فکر می‌کنم این حرکت دیگر متداول شده و فدراسیون با مشکل روبرو می‌شود.

وی افزود: از نظر AFC فدراسیون ما به عنوان برترین فدراسیون سال انتخاب شده است. به عنوان یکی از افرادی که زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستم از اتفاقی که امروز افتاد بسیار ناراحتم، با کفاشیان و بهروان در مورد این مسئله صحبت کردم و به آنها تأکید کردم این اتفاق از این به بعد باب می‌شود و سنگ روی سنگ نمی‌ماند. از تهران تا گیلان با اتوبان جدیدی که راه‌اندازی شده نهایت 4ساعت راه است. تعویق 24 ساعته بازی برای فواصل زیاد است. استقلالی‌ها چطور نمی‌توانند وقتی عصر پروازشان لغو شده اتوبوسی تهیه کنند و به اینجا بیایند. به آقای بهروان تأکید کردم بازی را لغو نکند.

الماس‌خاله خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده و می‌گوید در شأن ما نیست که با اتوبوس به رشت سفر کنیم. ایشان به ما فخر می‌فروشد و به نوعی تیم‌هایی مثل ما را تحقیر می‌کند که می‌گوید در شأن ما نیست با اتوبوس سفر کنیم، مگر ما وقتی در بازی با سپاهان پروازمان دچار مشکل شد با اتوبوس به اصفهان سفر نکردیم؟ اینها فقط بلدند هزینه ایجاد کنند، بلیت هواپیما برای رامسر را گرفتند از رامسر تا رشت دو ساعت راه است حالا نمی‌شد با گرفتن اتوبوس چهار ساعت راه را تا گیلان طی کنند. مخصوصاً در شب که جاده بسیار خلوت است. برای خودم متأسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم. فدراسیون با این حرکت به آنها باج داد، داماش حق دارد مقابل استقلال بازی نکند.

وی افزود: ما با 1000 درخواست و منت از نیروی انتظامی خواهش کردیم شرایط برگزار مسابقه را فراهم کند. آنها لطف کردند این کار را انجام دادند آن وقت باید آقای فتح‌الله‌زاده به ما فخر بفروشد و بگوید در شأن ما نیست با اتوبوس سفر کنیم. از او بیان کردن چنین حرفی بعید بود. فتح‌الله‌زاده مدال شوالیه گرفته و کلاسش بالا رفته و به همین خاطر این حرف‌ها را مطرح می‌کند. باید یاد بگیریم در فوتبال به همه احترام بگذاریم.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در مورد تغییر مکان بازی استقلال و داماش از ورزشگاه سردار جنگل به عضدی گفت: احساس می‌کنم مردم گیلان مورد بی‌احترامی قرار گرفته‌اند در بازی با پرسپولیس هم آنها می‌خواستند مکانی که ما در آنجا باید به میدان برویم را مشخص کنند. این مسئله تحت نظر مستقیم تیم میزبان است. ما در گیلان دو ورزشگاه سردار جنگل و عضدی را برای برگزاری مسابقات داریم. اگر امروز بازی برگزار می‌شد در استادیوم سردار جنگل به میدان می‌رفتیم.

وی تأکید کرد: داماش در ابتدا وزرشگاه عضدی را برای برگزاری بازی‌های خود به سازمان لیگ معرفی کرده است. در برگزاری یک مسابقه عوامل متعددی مثل هلال‌احمر، اتوبوسرانی، نیروی انتظامی و شورای تأمین نقش دارد. با توجه به اینکه استادیوم عضدی در وسط شهر قرار دارد به دلیل دوری از ایجاد ترافیک تصمیم بر این شد که این بازی در استادیوم سردار جنگل برگزار شود اما با توجه به اینکه بازی به تعویق افتاد باشگاه داماش اگر درخواست کند مسابقه را در عضدی برگزار می‌کنیم.

الماس‌خاله در مورد اینه آیا تغییر مکان بازی از سردارجنگل به عضدی واکنشی به تعویق انداختن بازی است گفت: به هر حال برگزاری مسابقه در اختیارات ما است، اگر باشگاه داماش درخواست داشته باشد، می‌توانیم برای انجام این بازی استادیوم عضدی را معرفی کنیم./فارس

 


ویدیو : فدراسیون با این حرکت به استقلال باج داد/ متاسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم