عکس جدید تازه‌ترین فیلم سوپرمن : استودیو برادران وارنر یک عکس جدید از فیلم ...



استودیو برادران وارنر یک عکس جدید از فیلم «مرد فولادین» به کارگردانی زاک اسنایدر را منتشر کرد.
هنری کاویل در این فیلم نقش سوپرمن را بازی می‌کند و کوین کاستنر و داین لین در نقش جاناتان پدرخوانده و مارتا کنت مادرخوانده او ظاهر شده‌اند.

جاناتان و مارتا کنت‌ در قصه‌های مصور «سوپرمن» شخصیت‌هایی هستند که بیشترین تاثیر را روی او دارند.

آن‌ها که در کانزاس زندگی می‌کنند، کال-ال (بعدها سوپرمن) را که بازمانده یک سیاره در حال نابودی به نام کریپتون است، از نوزادی به فرزندی می‌پذیرند و نام کلارک کنت را برای او انتخاب می‌کنند. او بزرگ می‌شود و در جوانی در قالب یک روزنامه‌نگار می‌کوشد از نیروهای فراطبیعی خود برای حفاظت زمین در برابر یک نیروی اهریمنی استفاده کند.

راسل کرو در «مرد فولادین» در نقش جور-ال پدر واقعی سوپرمن ظاهر شده است. ایمی آدامز به نقش لوییس لین خبرنگار روزنامه دیلی پلنت و لارنس فیشبرن به نقش پری وایت سردبیر این روزنامه دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جدید ترین فیلم های ایرانی , جدید ترین فیلم ها , تازه ترین مجموعه کاریکاتورهای مفهومی جدید
هنری کاویل در نقش سوپرمن در فیلم «مرد فولادین»
دو بازمانده دیگر سیاره کریپتون، ژنرال زادِ اهریمنی (با بازی مایکل شانون) و فائورا شریک او (با بازی آنتیه ترائه) در این فیلم رودرروی سوپرمن قرار دارند. آیلت زورر (در نقش لارا لور-وان مادر سوپرمن)، هری لنیکس (در نقش ژنرال سوان‌ویک) و کریستوفر ملونی (در نقش سرهنگ هاردی) هم در «مرد فولادین» بازی می‌کنند.

«مرد فولادین» تازه‌ترین تلاش استودیو برادران وارنر برای به آوردن سوپرمن به پرده عریض سینماست. این استودیو سال 2006 برایان سینگر نویسنده و کارگردان را به کار گرفت تا فیلم «سوپرمن بازمی‌گردد» را بسازد. فیلم در گیشه‌های فروش موفق بود، اما با واکنش متفاوت منتقدان روبرو شد.

فیلمنامه «مرد فولادین» را دیوید اس. گویر بر اساس داستانی از خودش و کریستوفر نولان نوشته است. این فیلم 14 ژوئن (24 خرداد) در قالب‌های سه‌بعدی، دوبعدی و آیمکس روی پرده سینماها می‌رود.

در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 نیز سه فیلم «سوپرمن» ساخته شد. اولین فیلم را ریچارد دانر در 1978 با بازی کریستوفر ریو کارگردانی کرد. «سوپرمن 2» را ریچارد لستر در 1981 ساخت و «سوپرمن 3» نیز در 1983 باز به کارگردانی لستر روی پرده رفت..... /  rouzegareno.ir


ویدیو : عکس جدید تازه‌ترین فیلم سوپرمن