علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد :     سرمربی ...



 

سایت ایران هشدار , مشکلات زنان در ایران , ارزش پول ایران نسبت به جهان

 

سرمربی راه آهن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد.»

علی دایی با هشدار نسبت به انباشت بدهی ها در تیم های ایرانی، گفت: «فوتبال ما دارای مشکلات مالی است و اگر این مشکلات حل نشود در نیم فصل دوم لیگ برترگریبان تیم ها را خواهد گرفت.»

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، علی دایی که با خبرنگاران در اهواز گفتگو می کرد، اظهارداشت: «بازیکنان تیم فوتبال راه آهن حدود چهارماه است که حقوق نگرفته اند، البته بازیکنان تاکنون مردانه بازی کرده اند، ضمن آنکه مسئولان قول مساعد در این زمینه داده اند. بازیکن باید آسایش فکری داشته باشد تابتواند بازی کند زیرا فوتبالیست های ما غیر فوتبال درآمد دیگری ندارند، به همین دلیل باید پاسخگوی اعضای خانواده خود باشند.»

دایی که قبل از بازی با فولاد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهارداشت: «قطع کمک های دولتی به تیم های فوتبال ما مشکل زا خواهد بود. عدم مدیریت به فوتبال ما ضربه زده است زیرا اگر مدیریت اصولی نباشد نمی توان نتیجه گرفت و فوتبال را پیش برد.»

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به فوتبال حرفه ای و ویژگی های آن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد. به جز یکی دو باشگاه ما هیچ کدام شرایط حرفه ای را ندارند، زیرا تیمی که بخواهد حرفه ای عمل کند باید زمین اختصاصی از خودش داشته باشد، ضمن آنکه خود بتواند کار تبلیغاتی برای کسب درآمد داشته باشد. یکی از مشکلات باشگاه های ما آن است که کار را از تیم های پایه شروع نمی کنند و اگر هم باشگاه هایی باشند که در این زمینه کارمی کنند انگشت شمار هستند.»

وی درباره بازی تیم راه آهن در برابر فولاد خوزستان گفت: «اگر چه فولاد تیم خوبی است و بازی دشواری در مقابل آن داریم ولی ما برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه بازی می کنم و اطمینان دارم که به آن خواهیم رسید. تیم راه آهن درحال رشد است و در نیم فصل دوم بازی های خوبی توام با نتیجه گرفتن ارایه خواهیم داد، به طوری که در پایان مسابقات جایگاهی بین 10 تیم اول خواهیم داشت.»


ویدیو : علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد