عجیب‌ترین موزه‌های جهان را بشناسید : موزه‌هایی که در این مطلب درموردشان می‌خوانیم ...


موزه‌هایی که در این مطلب درموردشان می‌خوانیم شاید برای همگان جالب و خوشایند نباشند، ولی افرادی هستند که حاضرند برای دیدن این موزه‌ها هزینه‌های هنگفتی بپردازند و کیلومتر‌ها سفر کنند.شما چطور؟ وب‌سایت بدونیم: موزه‌هایی که در این مطلب درموردشان می‌خوانیم شاید برای همگان جالب و خوشایند نباشند، ولی افرادی هستند که حاضرند برای دیدن این موزه‌ها هزینه‌های هنگفتی بپردازند و کیلومتر‌ها سفر کنند.شما چطور؟ اگر جوابتان بله است، می‌توانید برای بازدید از این موزه‌های عجیب و غریب با ما همراه شوید.

موزه مرگ، هالیوود

عجیب ترین موزه جهان , عجیب ترین موجودات جهان , عجیب ترین پل های جهان

این موزه عجیب و غریب در هالیوود واقعا درباره مرگ است، و البته رفتن به این موزه هیچ محدودیت سنی ندارد، چون به هر حال همه یک روز می میریم! دلیل به وجود آمدن چنین موزه ای ترساندن و خالی کردن دل مردم نیست، گرد آورندگان این موزه می گویند راه اندازی آن تنها به دلیل پر کردن خلاء مرگ در آموزش است، و باید ببخشید که بازدید از این موزه بیشتر شبیه به گردشی میان یک فیلم ترسناک می شود. این موزه سرشار است از کارهای هنری از قاتلان زنجیره ای و عکس های فراوانی که از صحنه های جنایت گرفته شده است، از جمله پرونده چارلز منسون و گل کوکب سیاه ، که یکی از قدیمی ترین پرونده های حل نشده ی قتل در تاریخ لس آنجلس است.



موزه زیر آب کانکون

عجیب ترین حیوانات جهان , عجیب ترین خودروهای جهان , عجیب ترین ماشین های جهان

موزه کانکون از بیش از ۴۷۰ مجسمه زیر آب تشکیل شده است. تعداد زیادی از گردشگران به واسطه به وجود آمدن چنین موزه ی جذابی به این نقطه از دنیا کشیده شده اند. برای گشت و گذار در این موزه حتما لازم نیست که غواص باشید و به عمق دریا بروید، گردآورندگان این موزه انتخاب های زیادی را به بازدیدکنندگان می دهند از جمله، قایق هایی که کف شیشه ای دارند و افرادی که در غواصی کمکتان می کنند.



موزه تاریخچه پزشکی، فیلادلفیا

عجیب ترین درختان جهان , عجیب ترین هتل های جهان , عجیب ترین شغل های جهان

این موزه که در فیلادلفیا قرار دارد مدعی است که توانسته تاریخچه ای از علم پزشکی را در خود جای دهد. این موزه جلال و زرق و برق قرن نوزدهم را در خود دارد. قفسه های موجود در این موزه پر از استخوان ها و تکه های صورت انسان است. موزه پزشکی فیلادلفیا ترکیبی غنی از تاریخ، علم، و هنر است. این موزه قسمت های دائمی نیز دارد که شامل یک قطعه از مغز آلبرت انیشتین و یک مجموعه بزرگ از نمونه های به هم چسبیده جنین است.



موزه خون آشام ها، للیلا، فرانسه

عجیب ترین شهر های جهان , عجیب ترین معماری های جهان , عجیب ترین رستوران های جهان

اگر به خون آشامها علاقه دارید این موزه می تواند برایتان مانند گنجی باشد که سیرابتان می کند. این موزه سرشار از متعلقات هر نوع خون آشامی است که فکرش را می توانید بکنید – از کتاب گرفته تا، هنرهای زیبا – همچنین در موزه خون آشام های فرانسه می توانید کلکسیونی از دست خط تمام هنرپیشگانی که تا به حال نقش دراکولا را بازی کرده اند پیدا کنید.



موزه ملی تاریخچه خاک سپاری، هوستون

عجیب ترین رستورانهای جهان , عجیب ترین تست جهان , عجیب ترین جاهای دیدنی جهان

برخلاف موزه مرگ، موزه تاریخچه خاکسپاری با موضوع مرگ کمی لطیف تر برخورد کرده است. این موزه تاریخچه نحوه برخورد انسان با مرگ و مرده را کاوش می کند، از مصریان باستان تا دوران مردن. به هر دوره ای که علاقه مند باشید این موزه برایتان موضع هایی را خواهد داشت که مطمئنا از آنها لذت می برید.



موزه روانپزشکی، میسوری

عجیب ترین جاهای جهان , عجیب ترین موزه های آمریکا , 5 عکس عجیب ترین هتل های جهان

موزه روانپزشکی میسوری تاریخچه ای از درمان مشکلات روانی را در خورد جای داده است. اگر موضوع های مطرح شده در موزه زیاد برایتان روشن نباشد، مانکن هایی که نحوه عملی درمان را به بازدیدکنندگان نشان می دهند ممکن است حسابی متعجبتان کند. همچنین در این موزه می توانید ابزارهای مختلف جراحی چنین بیمارانی را نیز ببینید، یکی دیگر از ویژگی های جالب موزه به نمایش گذاشتن کارهای هنری است که توسط بیماران روانی انجام شده است، مانند تابلوی نقاشی که توسط یک بیمار اسکیزوفرنی کشیده شده.



موزه بین المللی توالت، دهلی نو

عجیب ترین مجسمه های جهان , عجیب ترین فرهنگ جهان , عجیب ترین میوه های جهان بخش دوم

” بهداشت از استقلال مهمتر است ” شرط می بندم نمی دانستید که این جمله را گاندی گفته! از آنجا که می دانید او چقدر به استقلال فکر می کرده، پس با این جمله می فهمیم که چه حساسیتی روی بهداشت داشته. در شهری که به داشتن مشکلات بهداشتی معروف است، وجود چنین موزه ای حتما دلیلی دارد. بنیان گذار این موزه در پی اصلاح هنر معاصر بوده است، و می خواسته بهداشت و سلامت را به آنجا بازگرداند. این موزه جزئیات سیر تکاملی توالت در تاریخ را مورد بررسی قرار داده.



موزه جادوگرها

عجیب‌ترین درختان جهان تمام عار , عجیب ترین کافه های جهان , عجیب و غریب ترین ورزش های جهان

این موزه علاوه بر نمایش محاکمه جادوگران در طول تاریخ به سیر تغییر تفسیر جادو در آن نیز پرداخته است. حتی در آن می توان آموزش مهارت های جادوگری امروزی را نیز دید. این موزه اجازه می دهد سرگذشت تاریک جادوگران و اینکه به چه دلایلی آنها را محاکمه می کردند بدانید.



موزه آدم فضایی های رازول

عجیب ترین سنت های جهان , عجیب ترین راه پول درآوردن در جهان , امن‌ ترین گوشی جهان را بشناسید

شاید بازدید از این موزه با عکسها، بریده های روزنامه، و مدل هایی که از آدم فضایی ها گرفته شده شک کسانی که تردید دارند را برطرف کند. بازدیدکنندگان این موزه به دو گروه تقسیم می شوند، دسته ای که باور دارند دولت ها وجود آدم فضایی ها را پوشش می دهند و دسته ای که فقط به این موارد علاقه دارند.


ویدیو : عجیب‌ترین موزه‌های جهان را بشناسید