طرز تهیه تارت بادام یک نفره : بادام یکی از چیزهایی است که هم به تنهایی خیلی ...


بادام یکی از چیزهایی است که هم به تنهایی خیلی طرفدار دارد و هم اگر در غذا یا شیرینی از آن استفاده کنیم همه استقبال می کنند. در این مطلب طرز تهیه تارت های بادام را به شما اموزش داده ایم. وب‌سایت ایران کوک: بادام یکی از چیزهایی است که هم به تنهایی خیلی طرفدار دارد و هم اگر در غذا یا شیرینی از آن استفاده کنیم همه استقبال می کنند. در این مطلب طرز تهیه تارت های بادام را به شما اموزش داده ایم.

مواد لازم:

    آرد 300 گرم
    شکر 2 قاشق چایخوری
    کره بدون نمک سرد شده 150 گرم
    زرده تخم مرغ 1 عدد
    آب یخ 1 تا 2 قاشق سوپخوری
    سفیده تخم مرغ زده شده 1 عدد
    کره ی بدون نمک 60 گرم
    شکر 90 گرم
    تخم مرغ 1 عدد
    پودر بادام 120 گرم
    مربای توت فرنگی 2 قاشق سوپخوری

نحوه ی تهیه تارت توت فرنگی با بادام , طرز تهیه شیر بادام , طرز تهیه کره بادام زمینی

طرز تهیه:

 1- برای تهیه پاستری، آرد، دو قاشق چایخوری شکر و کره را در غذاساز مخلوط کنید. سپس در حین زدن زرده های تخم مرغ و به اندازه کافی آب یخ اضافه کنید تا یک توده ی چسبنده تشکیل شود. خمیر را از غذاساز خارج کنید و با کیسه فریزر بپوشانید به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

2- فر را از قبل تا دمای 150 درجه سانتیگراد گرم کنید.

3- پاستری را باز کنید تا به ضخامت 8 میلی متر برسد. از درون آن شش دایره ی 5/7 سانتی ببرید. شش دایره را درون قالب کیک فنجانی شش خانه ای قرار دهید و سفیده زده شده را با برُس روی آنها بمالید. آنرا 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. روی هر پاستری را کاغذ مومی و روی آن وزنه ی های پخت یا لوبیای خشک یا برنج بریزید تا حرکت نکند. به مدت 10 دقیقه آن را بپزید. از فر خارج کنید و وزنه ها و کاغذ ها را بردارید. اجازه دهید سرد شود.

4- برای مواد پر کننده، کره را با 90 گرم شکر بزنید تا پف کند. پودر بادام را در آن بریزید. روی هر پاستری نصف قاشق چایخوری مربا ریخته و مخلوط بادام را روی آنها بریزید.

5- پاستری ها را 10 تا 15 دقیقه بپزید یا تا زمانی که پف کند و طلایی شود. آنها را 10 دقیقه خنک کنید سپس از قالب دربیاورید و روی رک بگذارید تا سرد شود. وقتی تارت ها به دمای اتاق رسیدند آنها را سرو کنید.


ویدیو : طرز تهیه تارت بادام یک نفره