طالع بینی هندی زن متولد فروردین :       طالع بینی زن متولد فروردین دوشیزه ...



 

 

طالع بینی هندی مرد متولد مرداد , طالع بینی مرد متولد فروردین , طالع بینی زن متولد فروردین

 

طالع بینی زن متولد فروردین


دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرتهای ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند .

زن متولد فروردین،حین ورود به یك اتاق ، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می كنند . بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می توان از رنگ لباس شناخت . آنها مثل ماشینهای آتش نشانی  از سر تا پا قرمز می پوشند .

 

بهتر است قبل از آنكه تصمیم بگیرند بچه دار شوند ، شغلی برای خود انتخاب كنند تا جنب و جوش و تحرك داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز كنند . در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می كنند محدود شده‏اند ( او در همه حال خواهان آزادی است ) و بحران از اینجا آغاز میشود . او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد . او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش كند از او زنی خانه دار بسازد .

دختر متولد برج فروردین بسیار مستقل است . او همانطور كه خود را به دیگران نشان می دهد ، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می كند و ازدواج او از همه حیث تمام و كمال خواهد بود .

با این كه فرزندانش تا زمانی كه با او زندگی می كنند ، او را محدود می كنند ، ولی او مادر خوبی برای آنهاست و درست زمانی كه آخرین بچه خانه را ترك كند، نهایت لذت را از زندگی خواهد برد . به كلاسهای هنری میرود و به فعالیتهای هنری می پردازد . از آنجا كه متولد این نشانه در پی منافع خود است و به آزادی های زیادی می دهد، پس دختران متولد این برج نباید در سنین پایین محدود شوند. او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او ، اول باید خود را بشناسد كه شاید سالهای سال به طول انجامد . اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود . شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشویی اش در معرض خطر قرار گیرد.

این زنان سرشار از شور و نشاط ، محبت و شگفتی هستند و می خواهند نقش مهمی را در زندگی بازی كنند . علاقه آنها به دیگران از آنجا ناشی می شود كه قوچ هستند و ریاست طلبی آنها به این علت است كه تحت سلطه مریخ‌ ـ سیاره ریاست طلبی ـ به سر می برند .

دختر متولد فروردین اگر مرد مناسبی را پیدا كند ، وقت را تلف نمی كند ، پا پیش می گذارد و حتی یك قدم هم به عقب نمی رود. او مثل همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید كننده ای فرار می كند . متولدین این برج همیشه باریك بین و آگاه نیست و ممكن است با گزافه گویی ( لاف و گزاف) افراد حساس را فراری دهد .

دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار كمال گراست و در یك روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است این دختر اگر بفهمد شریك او گرگی در لباس بره است ، قیافه غم انگیزی پیدا می كند . او خیلی آسیب پذیر است و سعی می كند آن را پنهان كند .

نشانه های آبی و خاكی به امنیت خانوادگی نیازمندند اما زن مریخی باید از كسانی كه دوستشان دارد جدا باشد تا بتواند خود را بشناسد . او باید در اجتماع باشد تا اجتماعی شود . اگر این دختر زمانی را به خودش اختصاص ندهد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می كند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است كه در یك قوطی كبریت می بینید.قوچ ماده تركه ای نیست اما خوش بنیه است .

باور نمی كنید ؟ او را در نظر بگیرید .

طالع بینی هندی سایر ماهها


ویدیو : طالع بینی هندی زن متولد فروردین