ششمین جشنواره اسماء الحسنی آغاز به ... :       ششمین دوره نمایشگاه بین المللی ...



 

جشنواره وب ایران , جشنواره وب , جشنواره

 

 

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی با حضور احمد اسفندیاری و محمود جوادی پوربه عنوان پیشکسوتان هنرهای تجسمی همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی عصر روز پنجشنبه ۲۱ مرداد در تالار بتهون خانه هنرمندان افتتاح شد.

در این نمایشگاه از مجموع ۱۰۱ اثر، ۶۱ پوستر در بخش اسماء الحسنی و ۴۰ پوستر در بخش مذهبی نمایش داده می شود. همچنین آثار علاوه بر تهران در موزه هنرهای معاصر اصفهان به معرض دید عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه امسال هم با داوری آثار رسیده از سوی چهار داور خارجی از کشورهای برزیل، هلند، لبنان و ترکیه و یک ایرانی آغاز شد.

بیشترین آمار شرکت در این نمایشگاه را بعد از تهران، هنرمندان اصفهانی به خود اختصاص داده اند و اسامی نفرات برگزیده بلافاصله بعد از انمام برپایی نمایشگاه اعلام و از ایشان تقدیر خواهد شد.

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی با حمایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه هنرمندان ایران، شرکت شبکه سفید و با سازماندهی سایت اینترنتی تودی پوسترز برگزار می شود.

آثار این دوره هم زمان با تهران در اصفهان نیز به نمایش در آمدند. موزه هنرهای معاصر اصفهان و خانه هنرمندان حوزه هنری اصفهان میزبان این مجموعه آثار هستند.

نمایشگاه اسماء الحسنی به مدت یک ماه در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.... / پایگاه خبری حوزه هنری


ویدیو : ششمین جشنواره اسماء الحسنی آغاز به ...