شاهرودی: هرکس جای دایی بود اخراج میشد : رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد ...


رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که حاشیه ها به این تیم ضربه زد و در نهایت دود اتفاقات اخیر به چشم پرسپولیس رفت. خبرآنلاین: شاهرودی در مورد وضعیت بحرانی پرسپولیس و مسائلی که باعث افت این تیم شد به خبرآنلاین می گوید:«من معتقدم پرسپولیبس از حاشیه ها ضربه خورد.از چند ماه پیش بحث کنار گذاشتن رویانیان مطرح شد و بالاخره او رفت.از طرفی مشکلات مالی هم به تیم فشار آورد و چند هفته پیش هم بحث قلیان کشیدن چند بازیکن رسانه ای شد.این اتفاقات در نهایت به پرسپولیس ضربه زد.»

او ادامه می دهد: «موضوع دیگر این است که بازیکنان پرسپولیس مثل قبل با هم همدل و دوست نیستند. یک روز صادقیان و خلعتبری سر هم داد می زنند و روز دیگر نیلسون و حقیقی این کار را می کنند.دایی هم که نسبت به این مسائل واکنشی نشان نمی دهد و این در حالی است که سرمربی باید به مسائل انضباطی بازیکنان حساس باشد و با این گونه اتفاقات برخورد کند.»

شاهرودی در پاسخ به این سوال که دایی را در افت پرسپولیس چقدر مقصر می دانی می گوید: «او هم به اندازه خودش مقصر است و مطمئن باشید هر کس به جز دایی سرمربی پرسپولیس بود تا الان اخراج شده بود. من معتقدم پرسپولیس وضعیت حساسی دارد و مسئولان باشگاه باید بیشتر به فکر تیم باشند. هواداران پرسپولیس گناهی ندارند که با این شرایط مواجه شوند و آنها هم در این وضعیت ناراحت و ناامید هستند.

او در مورد اینکه برخی معتقدند دایی مثل قلعه نویی نتوانست مشکلات و حاشیه های تیم بزرگی مثل پرسپولیس را کنترل کند می گوید: «به نظر من تجربه و دیسیپلین قلعه نویی از دایی بیشتر است و همین موضوع کمکش می کند.از طرفی قلعه نویی مربیگری را از دسته دوم شروع کرد و در این سال ها به اندازه کافی تجربه به دست آورد تا در کارش موفق باشد.»

شاهرودی در مورد اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد تاکید می کند: «فاصله پرسپولیس با صدر جدول بیشتر از 5 امتیاز نیست و این فاصله قابل جبران است. بازی با سپاهان هم خیلی اهمیت دارد و اگر پرسپولیس این بازی را ببرد به کورس قهرمانی برمی گردد. بازیکنان پرسپولیس نباید ناامید شوند،فقط نکته مهم این است که مشکلات فنی و حاشیه ها هر چه زودتر جمع و جور شود.»


ویدیو : شاهرودی: هرکس جای دایی بود اخراج میشد