شانس بارداری در ۳۵ سالگی چقدر است؟ : بر اساس نتایج تحقیقات کارشناسان پزشکی ...


بر اساس نتایج تحقیقات کارشناسان پزشکی زنانی که در سنین بالاتر از سی و پنج سالگی تصمیم به باردار شدن می گیرند به احتمال زیاد به عوارض خطرناکی مانند پره اکلامپسی، سقط جنین، تولد نارس نوزاد و بارداری خارج از رحم مبتلا خواهند شد. وب سایت نی‌نی بان: مجله پزشکی که یک مجله تخصصی درباره زنان و زایمان است و شامل مطالعات و تحقیقات کاملی از کالج سلطنتی متخصصان زنان و زایمان می باشد، بهترین و امن ترین سن مناسب بارداری زنان را ۲۰ تا ۳۵ سالگی اعلام كرده است.

شانس بارداری در ۳۵ سالگی، چند درصد؟

بارداری در سن 45 سالگی , اضافه وزن نرمال در بارداری چقدر است , چقدر اضافه وزن در بارداری

بر اساس نتایج تحقیقات کارشناسان پزشکی زنانی که در سنین بالاتر از سی و پنج سالگی تصمیم به باردار شدن می گیرند به احتمال زیاد به عوارض خطرناکی مانند پره اکلامپسی، سقط جنین، تولد نارس نوزاد و بارداری خارج از رحم مبتلا خواهند شد. همچنین، چون قدرت باروری تخمک در سنین بالاتر از ۳۰ سالگی در زنان کاهش می یابد در نتیجه باردار شدن آن ها هم در سنین بالاتر از سی و پنج سالگی دشوار خواهد شد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مشکلات پوستی نوزاد

چقدر اضافه وزن در دوران بارداری , افزایش وزن در دوران بارداری چقدر باید باشد , بارداری بعد از 35 سالگی

چه کسی گفته پوست بچه ها همیشه لطیف و شاداب است و هیچ مشکل پوستی ای برایشان پیش نمی آید؟ اگر این طور بود که هیچ کودکی، خشکی و التهاب پوست را تجربه نمی کرد و قرمزی و ضایعات پوستی روی بدن و صورتش دیده نمی شد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



درد پستان بعد از زایمان، چاره چیست؟

بارداری بعد از 40 سالگی , بارداری بعد از چهل سالگی , بارداری بعد از 45 سالگی

درد سینه ها بعد از زایمان از مشکلات زنانی است که به تازگی مادر شده اند، این تورم که همراه با درد، التهاب، داغی و تب است، باعث ترس خانواده ها می شود، اما باید بدانید که این مسئله به دلیل تغییر در هورمون ها تا حدی طبیعی است و گاهی تورم سینه بعد از زایمان مادران را از دادن شیر به نوزاد، منصرف می کند ولی مادری که به فکر سلامتی و آینده نوزاد خود است، هیچ گاه نباید او را از این نعمت الهی که جایگزینی ندارد، محروم کند. برای دانستن علت درد سینه ها بعد از زایمان و راهکارهایی برای کاهش این درد، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چند آزمایش ضروری قبل از بارداری


بارداری در سن 43 سالگی , افزایش ریسک بارداری بعد از 35 سالگی , چقدر زمان برای بارداری لازم است

هر مشکل ژنتیکی که در خانواده دارید، اگر سابقه خانوادگی سندرم داون، آنمی داسی شکل، تالاسمی یا فیبروز کیستیک دارید به پزشک تان اطلاع دهید. بهترین شروع زندگی برای نوزادتان به این معنی است که قبل از بارداری، موارد مهم بهداشتی را خوب دسته بندی کنید، سلامت عمومیتان و هر دارویی که مصرف می کنید همه می توانند شانس بارداری سالم را تحت تاثیر قرار دهند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



افسردگی بعد از زایمان، ۲ دلیل مهم


میزان قد ووزن کودک در 4 سالگی چقدر باید باشد , 43 سالگی و قصد بارداری , بارداری بعد از چهل سالگی مامانم

تصور می شود که زنان باردار و مادران بعد از زایمان احساس شادی و خوشحالی داشته باشند، به عبارتی تنها کاری که این زنان باید انجام دهند، به دنیا آوردن نوزاد و پرورش و بزرگ کردن اوست، اما برخی از مطالعات اخیر در مورد افسردگی بعد از زایمان، نشان می دهد که تمام دوران بعد از بارداری و زایمان، خوشی و شادی و لبخندی برای مادر نمی ماند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : شانس بارداری در ۳۵ سالگی چقدر است؟