سریال تکراری پرسپولیس در نقل و انتقلات : تیم پرسپولیس که نقل و انتقالات این ...


تیم پرسپولیس که نقل و انتقالات این فصل را بسیار خوب شروع کرد در حال از دست دادن گزینه‌های مدنظر برانکو ایوانکوویچ است. خبرگزاری میزان: پرسپولیسی ها که با جذب علیرضا بیرانوند با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شدند، این روزها شرایط جالبی ندارند و اگر کمی بییشتر در جذب بازیکن تعلل کنند شاید شاهد سریال تکراری تمدید قرارداد بازیکنانی که در لیست مازاد سرمربی قرار دارند باشیم.

درست است که علیرضا بیرانوند یکی از بهترین صیدهای چند فصل اخیر سرخپوشان پایتخت است اما مدیران این تیم می دانند که در فصل نقل و انتقالات باید با سرعت بیشتری عمل کرد زیرا سایر تیم‌ها هم برای جذب بازیکنان مدنظر خود بیکار ننشستند.

برانکو ایوانکوویچ نام شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی، کاوه رضایی و یک مهاجم کروات را به مدیران تیمش برای تقویت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تحویل داده که شاید اگر پرسپولیس با فرمان سال‌های قبل خود جلو برود با هیچ یک از آنها نتواند قرارداد امضا کند.

به طور مثال اگر خلیل‌زاده و خالد شفیعی به جمع شاگردان برانکو اضافه نشوند به طور حتم محسن بنگر در این تیم ماندنی خواهد شد. البته زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت سید جلال حسینی به جمع سرخپوشان به گوش می رسد که هنوز در این خصوص هیچ چیز قطعی نشده است.

از طرفی دیگر جذب وحید امیری در اولویت برانکو قرار دارد اما باشگاه استقلال هم شانس نسبتا زیادی برای اضافه کردن امیری به تیم خود دارد. در خصوص کاوه رضایی هم دقیقا همین موضوع وجود دارد و احتمال دارد که این مهاجم مد نظر سرخپوشان بزودی آبی پوش شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصول گذشته بارها در جذب بازیکنان مد نظر سرمربیان خود نا موفق ظاهر شده و باید دید آیا امسال هم سریال تکراری سال‌های گذشته برای این تیم تکرار می‌شود یا خیر؟


ویدیو : سریال تکراری پرسپولیس در نقل و انتقلات