سارقان 8 بانک مشهد دستگیر شدند/ زن باردار فرزندش را در یکی از سرقت‌ها از دست داد+تصاویر :



اخبار حوادث - سارقان 8 بانک مشهد دستگیر شدند/ زن باردار فرزندش را در یکی از سرقت‌ها از دست داد+تصاویر

پرده از راز سرقت‌های دو برادر که چند روز پیش به دلیل سرقت مسلحانه از بانک ملی مشهد دستگیر شدند و یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان داد، برداشته شد.

 سارقان مسلحی که چند روز پیش به بانک ملی مشهد دستبرد زده و قصد فرار با 129میلیون وجه نقد را داشتند، پس از دستگیری در پلیس آگاهی به 8مورد سرقت از بانک طی 9سال گذشته اعتراف کردند.

این دو سارق که با یکدیگر برادر هستند و یکی از آنها در آخرین سرقت خودش به ضرب گلوله پلیس در بیمارستان جان داد اولین سرقت خود را در سال 83 انجام دادند که طی آن یک زن باردار به دلیل ترس و وحشت فرزند خودش را از دست می‌دهد.

گفتنی است، این دو برادر طی این 9سال سرقت توانسته بودند حدود 350میلیون تومان به جیب زده و مقداری از آن را به 10هزار دلار تبدیل کنند.

گفتنی است، فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در مسئولان و نماینده دادستان و نمایندگان بانک‌ها جزئیات سرقت‌های این دو برادر را بازگو کرد.

 

سارقان منازل تهران دستگیر شدند تصاویر , سرقت مسلحانه از پایگاه هلال احمر در گلستان دو سارق مسلح دستگیر شدند , شعب بانک ملی مشهد

 

شعب بانک تجارت مشهد , سرقت از بانک , بانک بند ناف مشهد

 

سرقت مسلحانه از بانک , بازیگرانی که در پارتی دستگیر شدند , 8 بازیکن والیبال تیم ملی به جرم تجاوز دستگیر شدند

 

سرقت از بانک لیدز , تصاویر گرفته شده از حیوانات باردار با اشعه ایکس , 30 عضو شبکه مدلینگ در مشهد بازداشت شدند

 

 تصاویر گرفته شده از حیوانات باردار با اشعه ایکس , تصاویر فوق العاده زیبای شهر مشهد , بزرگترین سرقت های الماس در جهان تصاویر

 

سرقت از بانک تجارت رشت , سرقت از بانک پاسارگاد , ساعت کاری بانک صادرات مشهد

 

برادران بوشهری دستگیر شدند , تصاویر علمی جالب که باعث تغییر در دنیای دانش شدند , چرا هکر سایت بانک قوامین دستگیر نمی شود؟

 

سعید سمور قمه کش دستگیر شد فیلم و تصاویر , بازیگرانی که خواننده شدند تصاویر , تصاویر داخل برج سلمان مشهد

 

پر درآمدترین مدلینگ های سال 2016 معرفی شدند تصاویر , سرقت مسلحانه از بانک در شیراز , باند مسلح اشرار سعودی در ایران دستگیر شدند

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : سارقان 8 بانک مشهد دستگیر شدند/ زن باردار فرزندش را در یکی از سرقت‌ها از دست داد+تصاویر