ساخت و تعمیر موبایل مثل آب خوردن +عکس : اگر بلوتوث،نمایشگر یا وایرلس گوشی تلفن ...


اگر بلوتوث،نمایشگر یا وایرلس گوشی تلفن همراهتان خراب شود چکار می‌کنید ؟ حتماً باید سراغ خدمات پس از فروش یا تعمیرکاران تلفن همراه بروید تا شاید پس از کلی دنگ و فنگ گوشی‌تان شبیه سابق شود.... مجله مهر: می‌خواهید گوشی‌تان چه امکاناتی داشته باشد و چگونه کار کند؟ تاکنون شما باید یک گوشی آماده را با فهمیدن مشخصات فنی آن می خریدید و تا زمانی که آن را داشتید از همان امکانات استفاده می‌کردید. با طرح گوگل و موتورولا اما به زودی هر کسی می‌تواند گوشی خود را بسازد و بدون نیاز به تخصص خاصی اگر بخشی از آن خراب شد آن قسمت را تعویض کند. پیش از این یک طراح هلندی این ایده به ذهنش رسیده و آن را مطرح کرده بود و قرار است او در این پروژه به گوگل مشاوره دهد.

کاربران بر اساس این طرح می‌توانند یک بسته پایه اصلی گوشی را خریداری کنند و پس از آن بخش‌های دیگری که می‌خواهند را بر اساس سلیقه خودشان به آن اضافه می‌شود و صد البته چون پروژه مال گوگل است سیستم عامل تلفن همراهتان آندروید خواهد بود. به عقیده بسیاری این طرح می‌تواند تحول جدی در صنعت موبایل ایجاد کند.
 
 الگوی ساخت کیف موبایل با چرم , ساخت اپل موبایل , ساخت صفحه موبایل در ورد

آموزش ساخت فایل gif با موبایل , ساخت شارژر موبایل با باطری قلمی , روند ساخت گوشی موبایل
 
به گفته مقام‌های موتورولا که چند وقت پیش توسط گوگل خریداری شد با استفاده از این شیوه هر کسی می‌تواند گوشی تلفن همراهش چه شکلی باشد و چه امکاناتی داشته باشد. مثلاً اگر کسی نیاز به نمایشگر جدید دارد می‌تواند خیلی راحت نمایشگر فعلی خود را جدا کند و ال‌سی‌دی جدید را مثل یک بخش از لگو جا بزند. اگر خیلی پیامک باز هستید می‌توایند صفحه‌کلید به گوشی خودتان اضافه کنید یا باتری با ظرفیت بالاتر روی گوشی‌تان بگذارید. از کیفیت دوربین فعلی‌تان راضی نیستید؟ کافی است یک قطعه دوربین که عکس‌های با رزولوشن بالاتر می‌گیرد بخرید و آن را نصب کنید. اگر بلوتوث مثلاً لازم ندارید در هزینه‌هایتان با حذف آن صرفه‌جویی‌ می‌کنید و گوشی ارزان‌تری خواهید داشت.
 
 هزینه ساخت اپ موبایل چقدر است؟ , ساخت نورپردازی برای عکاسی با موبایل , موبایل

ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت وبلاگ , ساخت اپل آیدی
 
علاوه بر این مشکلات تعمیر گوشی‌های تلفن همراه بسیار کمتر خواهد شد. در حال حاضر شما در صورت کوچکترین مشکل در بخشی از گوشی تلفن همراهتان مجبور می‌شوید مثلاً تاچ یا نمایشگر آن را عوض کنید و هزینه زیادی برای تعمیرات هم بدهید.   با استفاده از تلفن‌های جدید شما کافی است به فروشگاه بروید و با خرید قطعه جدید،بخش قبلی را خودتان جدا کنید و گوشی‌تان را سرهم کنید.
 
ساخت سایت , ردیابی موبایل , لوازم جانبی موبایل

یک طراح هلندی مشابه برنامه گوگل را در ذهن داشت و قرار است در برنامه گوگل مشارکت کند.


ویدیو : ساخت و تعمیر موبایل مثل آب خوردن +عکس