رویانیان: اقتدار استیلی باید حفظ شود / مشکل معمارزاده رفع می شود / از مطبوعات خودمان توقع داریم :



 

 

چگونه بدانیم که مشکل جنسی داریم , چه مدت باید محصولات آرایشی مون رو نگه داریم؟ , ما مجوز انقورماتیک داریم ابا باید عضو امرو ضنفی نیز باشیم

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «مشکل به وجود آمده برای میثاق معمارزاده را رفع می کنم.»

به گزارش جام نیوز، محمد رویانیان درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما معتقدم پرسپولیس باید بهتر و کوبنده تر از این ظاهر شود تا بتواند با اقتدار در ادامه فصل به مصاف حریفانش برود.»

وی ادامه داد: «ما بازی های حساس و دشواری را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ آسیا پیش رو داریم و معتقدم پتانسیل تیم پرسپولیس بیش از این است که مقابل سایپا دیدیم و قطعا با تلاش و همت بیشتر، عملکرد بهتری را از بازیکنان خواهیم دید.»

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکل میثاق معمارزاده درون خانواده باشگاه رفع خواهد شد افزود: «از دوستان خواسته ام این مساله را رفع کنند و بر این باورم میثاق علاوه بر اینکه پسر خوب و دوست داشتنی است، یک سرمایه هم برای فوتبال ملی محسوب می شود.»

رویانیان افزود: «معمارزاده فعلا از طرف کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و هرگز اخراج نشده است. به هر حال مدیر عامل باشگاه باید در اینگونه شرایط مثل یک پدر عمل کند و من هم به طور حتم مشکل به وجود آمده را رفع می کنم. البته بر این مساله هم تاکید دارم که اقتدار مربی باید حفظ شود.»

وی با تکذیب مطلب روزنامه سان انگلیس که مدعی شد باشگاه پرسپولیس با ارائه پیشنهادی یک میلیون پوندی خواهان استخدام اسون گوران اریکسون شده است اظهار داشت: «بحث ما با اریکسون فعلا کلی تر از این حرف هاست و پای رقم و پولی وسط نیامده است. البته از روزنامه سان از آن جهت که آنور آبی است انتظاری نمی رود اما تقاضا و انتظار من از اصحاب رسانه این است که در وقت انتشار چنین مطالبی، حتما از مواضع رسمی باشگاه آگاه شوند و بعد در پی خبررسانی باشند.»


ویدیو : رویانیان: اقتدار استیلی باید حفظ شود / مشکل معمارزاده رفع می شود / از مطبوعات خودمان توقع داریم